Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet her før om mine problemer med eksen. At vi ikke fikk det til å funke pga hans issues og at han ikke var klar for et forhold. Nå er det litt under to mnd siden vi slo opp og fikk vite i dag at han allerede har fått ny dame. Greit vi har slått opp så hva han gjør er hans greier, men da betyr det at han har løyet til meg om at han ikke klarer å være i et forhold. Han sa at hvis han klarte dette ville han bare være med meg. Så får jeg vite at han har truffet en annnen nå og er blitt sammen med henne og det har ikke vært slutt mellom oss i to mnd engang!! Er det rart jeg reagerer? Jeg har alltid sagt at jeg var glad for at han i det minste var ærlig men nå viser det seg at han aldri har vært det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noen som har noen synspunkter? Jeg skjønner at vi ikke var rette for hverandre, men han kunne da vært ærlig med meg? og han er defintivt ikke klar for noe forhold

Gjest nobilian
Skrevet
er det noen som har noen synspunkter? Jeg skjønner at vi ikke var rette for hverandre, men han kunne da vært ærlig med meg? og han er defintivt ikke klar for noe forhold

Man kan være klar for et forhold med én person, mens man ikke er klar for det med en annen, sånn er det bare.

Han trodde nok antageligvis selv på det han sa til deg da dere var sammen, så sånn sett var han jo egentlig ærlig..

Han har gått videre, vil tro det var greiest om du gjorde det samme.

Skrevet

Klart det føles vondt, selv om det er slutt mellom dere. For da har han både sviktet deg og løyet for deg......han valgte jo ikke deg likevel, men en annen. Og du har vel kanskje ventet på at han kunne bli klar for dere en dag.

Men selv om det er bittert og vondt, så får du se det sånn at han ikke er verdt kjærligheten din. Vet ikke om det er noen trøst i det hele tatt, men nå er det to mnd siden det ble slutt, og du har nok allerede bearbeidet det verste. Det er bare å fortsette med det nå, etter at denne overraskelsen har lagt seg. Du er altså et stykke på vei allerede. Kanskje det går fortere å komme videre også, nå når du vet dette.

Skrevet

Føler vel egentlig meg ganske over han nå. Han har behandlet meg dårlig lenge og dette var bare siste dråpen. bare synd at jeg alikevel føler at jeg ikke er bra nok, men så var jo ikke han bra nok for meg heller da.

Skrevet

Jeg var også igjennom et brudd for noen måneder siden. Det viste seg at eksen kom seg kjapt videre (før bruddet faktisk), med både vaskekjerringa på jobb og en annen dame. Aktiv kar! Jeg var skuffa en stund, men nå er jeg gla for at det er over. Jeg har aldri hatt noe ønske om å leve med en løgner, og nå har jeg jo muligheten til å finne noe ekte. :)

Ikke bruk mer energi på dette. Om han løy, vel - kjipt, men noen mennesker gjør desverre det. Det er slutt, han har sitt nye liv som han gjør hva han vil med. Du har også et nytt liv - der burde fokus ligge!

Skrevet

Mest sannsynlig så ville han ikke være sammen med deg, fordi han ikke hadde slike følelser for deg. Feige folk tør ikke innrømme slikt, og kommer med standard-løgner som; "jeg er ikke klar for et forhold".

Godt å høre at du har kommet over han! Det kan være bra å få sannheten slengt i trynet, istedet for å gå og klamre seg fast til et lite lite håp om at han kanskje en dag vil bli klar for et forhold med deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...