viviekell Skrevet 13. august 2008 #1 Del Skrevet 13. august 2008 ... på hvor man kan skaffe en bil til bryllupet? Vi gifter oss om 3,5 uker, og har fortsatt ikke funnet noe. Vi er åpen for det meste, men ser egentlig helst for oss en veteranbil av noe slag eller noe. En BMW er ikke helt vår greie egentlig, og passer ikke så bra med stilen til resten av bryllupet. Vi skal gifte oss i Horten, Vestfold, og er på jakt i noe i dette området. Enten leie av bil eller leie av bil med sjåfør. Noen som har noen tips å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 15. august 2008 #2 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg foreslår at du tar kontakt med en lokal veteranbilklubb og spør om de har medlemmer som tar på seg bryllupskjøring. Lykke til med både bryllupet og transporten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 22. august 2008 #3 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg vil anbefale en mercedes eller amazon faktisk. Mercedes er vel mest brukt tror jeg. Fotografer har gjerne kontakter som leier ut sin bil til brylluper og fotografering. Ellers er antigartners tips noe jeg signerer for. De fleste veteranbil eiere leier gledlig ut sin bil, god pr vet du Da er Norsk amazon klubb og Mercedes Benz klubben Jeg selv gleder meg til å bruke amazonen vår i vårt byllup :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buster Skrevet 26. august 2008 #4 Del Skrevet 26. august 2008 Må være som de andre har nevnt her inne, men dere bør jo bare søke nettet og så i tillegg ta kontakt med klubber. Synes jo det hadde vært stas om dere kunne fått tak på en eldre R.R eller B av noe slag da dette setter prikken over i`en. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Tingeling* Skrevet 5. september 2008 #5 Del Skrevet 5. september 2008 Svigerforeldrene mine driver med brudekjøring De bor i Horten:) Så jeg kan godt få tak i nummeret dems til deg:) *du vet egentlig hvem jeg er:)* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 20. november 2009 #6 Del Skrevet 20. november 2009 Bumper denne tråden litt. Noen som vet om bryllupsbil i Stavanger. Jeg vet at Berthel O. Steen leier ut sin Mercedes E-klasse, men de skal ha 3000 kr, og jeg synes det er litt drøyt for et par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #7 Del Skrevet 20. november 2009 Bumper denne tråden litt. Noen som vet om bryllupsbil i Stavanger. Jeg vet at Berthel O. Steen leier ut sin Mercedes E-klasse, men de skal ha 3000 kr, og jeg synes det er litt drøyt for et par timer. Helt ærlig tror jeg dette er prisen du må belage deg på - hvis du ikke kjenner noen som har en passende bil. De som leier ut biler, skal jo ha for bensin og slitasje, samt tiden de faktisk bruker på kjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 20. november 2009 #8 Del Skrevet 20. november 2009 Helt ærlig tror jeg dette er prisen du må belage deg på - hvis du ikke kjenner noen som har en passende bil. De som leier ut biler, skal jo ha for bensin og slitasje, samt tiden de faktisk bruker på kjøringen. Det er snakk om leie i 4 timer, gjerne uten sjåfør. Den prisen over her er for kun bil, noe jeg synes er alt for mye penger. ----------------------------------- Noen som vet om noen med fin/veteranbil i Stavanger som leier ut eller kjører for bryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Olav_* Skrevet 9. januar 2010 #9 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er snakk om leie i 4 timer, gjerne uten sjåfør. Den prisen over her er for kun bil, noe jeg synes er alt for mye penger. ----------------------------------- Noen som vet om noen med fin/veteranbil i Stavanger som leier ut eller kjører for bryllup? Hei hei. Når trenger dere bilen i så tilfelle? Mvh Olav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 11. januar 2010 #10 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei hei. Når trenger dere bilen i så tilfelle? Mvh Olav Det er snakk om 7. august i år. Hvordan da? Prøvde å komme i kontakt med en veteranbilklubb, men der stoppet kommunikasjonen opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 26. januar 2010 #11 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Jeg ville prøvd å tatt kontakt med Charlie Svendsen på MBEntusiastklubb-forumet. Han har en Mercedes S600 som mest sannsynlig er den mest strøkne i Norge, om ikke Europa. Utrolig staselig bil, og jeg mener han holder til på Østlandet rundt Oslo en plass. http://i84.photobucket.com/albums/k37/charliev12/2012.jpg http://i84.photobucket.com/albums/k37/char...pg?t=1211041911 Her er link til forumtråden hans... http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=10582.0 Edit: Ser forresten dere ville ha veteran. Han har en eldre S-klasse også om det er bedre. Etter min mening er dette noe av det mest staselige som er å oppdrive, men det er meg... http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index....26494#msg126494 Endret 27. januar 2010 av Veslejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #12 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Jeg ville prøvd å tatt kontakt med Charlie Svendsen på MBEntusiastklubb-forumet. Han har en Mercedes S600 som mest sannsynlig er den mest strøkne i Norge, om ikke Europa. Utrolig staselig bil, og jeg mener han holder til på Østlandet rundt Oslo en plass. http://i84.photobucket.com/albums/k37/charliev12/2012.jpg http://i84.photobucket.com/albums/k37/char...pg?t=1211041911 Her er link til forumtråden hans... http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=10582.0 Edit: Ser forresten dere ville ha veteran. Han har en eldre S-klasse også om det er bedre. Etter min mening er dette noe av det mest staselige som er å oppdrive, men det er meg... http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index....26494#msg126494 Litt vel langt borte for de som bor i stavanger-området... Endret 27. januar 2010 av Veslejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 26. januar 2010 #13 Del Skrevet 26. januar 2010 Oisann, var det Stavanger han holdt til ja. Beklager, mente å huske at han var på Østlandet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #14 Del Skrevet 26. januar 2010 Nei det var noen som skulle ha bil i Stavangerområdet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 26. januar 2010 #15 Del Skrevet 26. januar 2010 Sjekket adressen til Charlie, og han holder til på Kleppe, altså rett sør for Stavanger. Jeg ville sendt en mal til ham og hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 27. januar 2010 #16 Del Skrevet 27. januar 2010 Tråden er ryddet iht til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #17 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei. Fått tak i bilen dere er på jakt etter? Mvh Olav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 1. februar 2010 #18 Del Skrevet 1. februar 2010 Sjekket adressen til Charlie, og han holder til på Kleppe, altså rett sør for Stavanger. Jeg ville sendt en mal til ham og hørt... Takk for det. Er i kontakt med Mercedesklubben i Stavanger nå, så dersom de ikke har noe så tar jeg nok kontakt med han du linket til. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 14. februar 2010 #19 Del Skrevet 14. februar 2010 Tråden er ryddet iht til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 14. februar 2010 #20 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei. Fått tak i bilen dere er på jakt etter? Mvh Olav Hvis du ønsker å leie dem en bil bør du gjøre to ting. Skrive litt mere informasjon i inleggene dine. hun vet jo ikke om du bare er nysgjerrig eller om du har et tilbud. Så registrer du deg og sender henne en personlig melding. Der kan du skrive hva slags bil du evt. har, og pris ol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå