Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken consealer/highlighter er best? Var ikke fornøyd med ysl sin. Vurderer og prøve kanebo sin. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanebos concealer var jeg i grunnen fornøyd med. Bruker HR Magic concealer og er meget fornøyd med den og. Liker den litt bedre enn Kanebos.

Skrevet
Kanebos concealer var jeg i grunnen fornøyd med. Bruker HR Magic concealer og er meget fornøyd med den og. Liker den litt bedre enn Kanebos.

Jeg bruker også Helena Rubinstein's Magic concealer, og jeg er kjempefornøyd! Anbefales :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Brukar Kanebo brush concealer for tida og er relativt fornøgd. Har ikkje forsøkt highlighter.

Skrevet

Er Kanebo mer eller mindre dekkende enn HR?

Skrevet

Hva skal du bruke den til? Hvis det er til å dekke mørke ringer du skal ha er Glo Minerals undereye concealer den beste jeg har vært borti.

Har brukt Magic Concealer fra Helena Rubinstein også og var fornøyd, men siden den tetter porer merket jeg at jeg fikk sorte prikker og milier rundt øyet.

Er det kun highlighter ville jeg heller gått for noe i pudderform, er ikke glad i de flytende siden de lett kan gir et oljete utseendet.

Skrevet
Glo Minerals undereye concealer

Jeg var på hjemmesidene deres og tittet på den. Fargen så veeelidg mørke ut på bildet. Er de sånn i virkeligheten og?

Skrevet

Haha, nei. Jeg er veldig blek og bruker golden.

Gjest Gjest_Engelen_*
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Skinflash Radiance Booster fra Dior! Den anbefaler jeg til deg. ;) YSL sin tryllepenn var jeg ikke helt komfortabel med heller, og Magic Concealer kan vel ikke klassifiseres som highlighter? Jeg er også utrolig lys, og bruker Candle Light 002. Lykke til med valg av concealer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...