Carebear1 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Har begynt å bruke Dermalogica special cleansing gel og skin smoothing cream etter anbefaling fra hudpleier. Men synes liksom det mangler en slags toner. Er vant til å bruke det fra før, så synes ikke jeg får renset ordentlig i dyben. Kikket litt på multi-active toner. Har noen prøvd den? Kan den brukes etter cleansing gel'en? Takknemlig for alle svar og tips, og eventuelle forslag til tonere fra andre gode merker. Pris er underordnet så lenge den er bra. Huden min er ganske normal, blandingshud. Tips?
Saeria Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Ja, jeg har prøvd den, og synes den var helt ok.
tante fiolett Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Den er ok, men jeg syntes ikke den gjorde så mye med huden. Jeg har sluttet å bruke toner - tror det er litt en vanesak. Men den renser uansett ikke, så hvis du føler du trenger å rense grundigere, vil nok ikke denne toneren gjøre så mye for deg. (Da kan du f.eks. begynne med dobbelrensing, f.eks bruker Dermalogicas "precleanser" først.) Mne om du bare ønsker å friske opp huden etter rens, synes jeg Multi active toner er helt fin!
Lillefleur Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Jeg bruker den Synes det er veldig deilig å spraye den på huden etter rens. Den kan også brukes til oppfriskning underveis gjennom dagen Er enig med tante fiolett om det med Precleanse.
Milly:) Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg har bare brukt den en liten stund, men synes også at den virker helt ok.. Vet ikke helt hva den egentlig gjør for huden min, men den er frisk og god. Én fordel er at jeg trenger mindre dagkrem når jeg har sprayen under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå