LaToya Skrevet 2. juni 2003 #1 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei ! Er det noen som vet når skattepengene kommer ? En på jobben mener at de kommer rundt 12 juni, mens en annen mener rundt 25 juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grete Skrevet 2. juni 2003 #2 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg tror at vi i Oslo får skattepengene rundt 20. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 2. juni 2003 #3 Del Skrevet 2. juni 2003 Eneste som kommer her er jeg og sambo Ellers vil jeg tro rundtom st hans er mer riktig ja - men er usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #4 Del Skrevet 2. juni 2003 20. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 2. juni 2003 #5 Del Skrevet 2. juni 2003 Og jeg som lovet ektemannen å betale restskatten hans. Skal jeg liksom sitte på pengene mine i 2-3 måneder uten å bruke de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. juni 2003 #6 Del Skrevet 2. juni 2003 Pengene kom ca. st.hans i fjor ja. Kjekkt med nettbank, da kan en sjekke sånnt helt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 2. juni 2003 #7 Del Skrevet 2. juni 2003 Når jeg får skattepengene mine skjer følgende: HURRA penger på konto! Svupp, der forfaller husleien, og jammen hadde jeg ikke en telefonregning og en gammel regning fra bokklubben liggende... Det som blir igjen rekker kanskje til en liten utepils... Blakk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. juni 2003 #8 Del Skrevet 2. juni 2003 Og sånne heldige som meg som har aksjer og greier pleier å få de i september..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 2. juni 2003 #9 Del Skrevet 2. juni 2003 Når jeg får skattepengene mine skjer følgende: HURRA penger på konto! Svupp, der forfaller husleien, og jammen hadde jeg ikke en telefonregning og en gammel regning fra bokklubben liggende... Det som blir igjen rekker kanskje til en liten utepils... Blakk igjen! Heldiggris. Jeg får akkurat til husleia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. juni 2003 #10 Del Skrevet 2. juni 2003 får ikke til husleia en gang men det metter kanskje sparegrisen min om jeg veksler det inn i kronestykker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 2. juni 2003 #11 Del Skrevet 2. juni 2003 Vær ekstra snill med grisen, så veksler du i femtiøringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 5. juni 2003 #12 Del Skrevet 5. juni 2003 I skedsmo kommune får vi de den 10 juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. juni 2003 #13 Del Skrevet 6. juni 2003 Datoer for skatteoppgjøret for inntektsåret 2002 Informasjon fra Skattedirektoratet, 28. mars 2003 Når kommer skatteoppgjøret? Lønnstakere og pensjonister: fredag 20. juni. Næringsdrivende og resten av lønnstakerne og pensjonistene: fredag 10. oktober Etterskuddspliktige: fredag 31. oktober Selskaper som liknes ved Oljeskattekontoret: mandag 10. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. juni 2003 #14 Del Skrevet 15. juni 2003 I skedsmo kommune får vi de den 10 juni. Er det forskjell på sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 15. juni 2003 #15 Del Skrevet 15. juni 2003 Ifølge skatte-etaten er det ikke det... Men jeg bor ikke i den kommunen, hva vet jeg? Vi får dem 20. utfra det skatte-etaten sier, så det baserer vi oss på. 10. kom de IKKE i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #16 Del Skrevet 20. juni 2003 Hurra, 18.000 blanke kroner inn på konto i dag! Kjenner meg lykkelig og rik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. juni 2003 #17 Del Skrevet 20. juni 2003 WOW Gjest! Det var ganske så mye. Heldig du! Jeg venter også på penger, ca. 10.000.- er usikker, måtte endre på noe. Men jeg har iallefall ikke fått noe inn på kontoen min idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 20. juni 2003 #18 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har heller ikke fått noe på konto i dag... Har sjekka nettbanken flere ganger allerede... Får gjøre det en gang til... ...Og der var det ingen penger fortsatt! Skandiabanken kunne meddele at ventede innbetalinger på konto kunne bli forsinket i dag! :evil: Hvorfor akkurat i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 20. juni 2003 #19 Del Skrevet 20. juni 2003 Noen i Oslo som har fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 20. juni 2003 #20 Del Skrevet 20. juni 2003 Her i Stavanger har de ikke kommet enda. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå