Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Har nå kjøpt gummistøvler i str. 19, og er usikker på om har valgt rett. Har prøvd de på henne med hjemmestrikkede ullsokker, og prøvd å trykke ned i front for å kjenne hvor tåa er. Er var jammen ikke så lett det der, siden hun ikke kan si stort selv. Har tatt ut solen og prøvd å måle den mot foten hennes, og da er den litt lengre en foten. Men hvor mye lenger /større bør støvlen være? Kun kan forøvrig ikke gå enda, så hun blir jo bare sittende med de i sandkassa, for ikke å bli våt på bena!
Arwen Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Hva med sånne gummisokker på bena siden hun enda ikke går? Jeg kjøpte det, men da ble det plutselig full fart her. Jeg synes generelt støvler er store i størrelsen. Datteren min bruker 20 i joggesko, men har 19 i støvler.
mamikk Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Syns å huske at skoen skal være ca 1,2 cm lengre en foten. 6 mm å vokse på, 6 mm å bevege seg på. Babyfoten er jo veldig myk, så skal lite til for at den former seg etter noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå