Gå til innhold

Skum eller spray?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ISA_*
Skrevet

hei,har langt,slett hår, bruker for tiden ingen stylingprodukter men trenger noe for å få litt mer volum og fasong på håret. det er ganske tykt, med mange,tynne hårstrå.

-vil ha noe jeg kan bruke i håret før eller etter jeg har fønet det.eller begge deler.Hva er best, hårskum eller spray? er opptatt av å ta vare på håret slik at det skal bli minst mulig slitt og tørt,(føner derfor sjelden, men nå vil jeg begynne å "style" håret litt igjen så det ser best mulig ut,ikke flatt og trist i hestehale).

-og har dere noen merker å anbefale, av spray og hårskum som passer til langt hår? helst frisørprodukter som er å få kjøpt på lookfantastic, etc.gjerne så billig og bra som mulig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Osis Dust It fra Schwarzkopf!

Fås kjøpt på lookfantastic.com

Skrevet

Dust it til fest, absolutt! Det er et pudder som du drysser inn i håret, som gir utrolig volum. Men er nok ikke å anbefale å bruke hver dag. Håret blir ikke like fint dagen derpå...

Jeg har også tykt, langt hår. Bruker en herlig shampoog balsam fra Fudge (daily mint), og føner det fra halvtørt til tørt med en stor børste. Bruker litt Tigi hårspray i luggen og rundt ansiktet som finish. Er en kombinasjon som funker for meg, hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...