Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #1 Del Skrevet 2. juni 2003 det blander seg jo godt med vann, så egentlig er det vel ikke SÅ ekkelt? :-? noen som gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juni 2003 #2 Del Skrevet 2. juni 2003 Kunne aldri FALT meg inn engang!!! At det blander seg med vann er jo en ting, men jeg STÅR jo oppi der med beina da, liker ikke å bade rundt i mitt eget tiss jeg!! :o :o :o Er det faktisk noen som GJØR det???? :o :x Jeg synes det høres skikkelig ekkelt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 2. juni 2003 #3 Del Skrevet 2. juni 2003 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 2. juni 2003 #4 Del Skrevet 2. juni 2003 Nei, det har jge aldri tenkt på. Dusjer i dusjen og tisser på do. Dette er automatisert hos meg. Og ja, synes nok at tanken på å tisse i dusjen byr meg i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 2. juni 2003 #5 Del Skrevet 2. juni 2003 Nei, det er noe små barn gjør, ikke vanlige tenkende mennesker. :-? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 2. juni 2003 #6 Del Skrevet 2. juni 2003 Nei' date=' det er noe små barn gjør, ikke vanlige tenkende mennesker. :-? :-?[/quote'] Bare for å pirke litt........ barn er også tenkende mennesker. Angående det å tisse i dusjen - hver sin lyst sier nå jeg da - jeg gjør det ikke. Men, er det å tisse i dusjen ifølge dere mer avstøtende enn wetsex??? Bare lurte jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. juni 2003 #7 Del Skrevet 2. juni 2003 Nei, det byr meg imot! Håper for Guds skyld at det byr Bananmannen imot også... *usj* Dusjer i dusjen og tisser på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. juni 2003 #8 Del Skrevet 2. juni 2003 Kunne ikke falt meg inn, men jeg dusjer i toalettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 2. juni 2003 #9 Del Skrevet 2. juni 2003 Nei, æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 2. juni 2003 #10 Del Skrevet 2. juni 2003 uansett............. det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. juni 2003 #11 Del Skrevet 2. juni 2003 uansett............. det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen Alt er iallefall bedre enn en stol på tissen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 2. juni 2003 #12 Del Skrevet 2. juni 2003 uff........ stakkars tiss da du!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. juni 2003 #13 Del Skrevet 2. juni 2003 Du hadde vel ikke ventet annet en "Nei" svar på dette spørsmålet? :o Ingen hadde turt å innrømme noe sånt! Like dumt som "Spiser du buser"... Ingen hadde innrømmet det heller! Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 2. juni 2003 #14 Del Skrevet 2. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 2. juni 2003 #15 Del Skrevet 2. juni 2003 Du hadde vel ikke ventet annet en "Nei" svar på dette spørsmålet? :o Ingen hadde turt å innrømme noe sånt! Like dumt som "Spiser du buser"... Ingen hadde innrømmet det heller! Barbie Åjoda, Barbie, Madonna (pop-dronningen) innrømmer det. Hun tisser i dusjen fordi det angivelig skal hjelpe mot fotsopp. Nå vet ikke jeg om Madonna frekventerer KGs diskusjonssider, men eventuell gjester som føler for å innrømme at de tisser i dusjen kan jo bare late som de er henne. Vibeke (slutter aldri forundre seg over alt folk lurer på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. juni 2003 #16 Del Skrevet 2. juni 2003 Folk gjør så mye ekkelt at jeg blir helt oppgitt :o Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. juni 2003 #17 Del Skrevet 2. juni 2003 Er du helt på bærtur?????? :o Selvfølgelig gjør jeg ikke det - ÆSJ! :x Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #18 Del Skrevet 2. juni 2003 Det hender at jeg gjør det noen ganger faktisk.. Og jeg tør å inrømme det også! Men jeg pleier jo som regel å tisse i toalettet...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 2. juni 2003 #19 Del Skrevet 2. juni 2003 :o :o Det er en grunn til at jeg hater offentlige toalett, dusj (på treningsstudio), dørhåndtak osv... Noen folk er så utrolig motbydelig! Vet jo aldri hva slags uvaner folk har... Usj! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 2. juni 2003 #20 Del Skrevet 2. juni 2003 Grøss... Jeg hadde vaskejobb en sommer for noen år siden, og det ene stedet tissa mannfolka i dusjen; det stanka urin. Huff, jeg gir meg over jeg. Gjest sier : Det hender at jeg gjør det noen ganger faktisk.. Og jeg tør å inrømme det også! Hmmm, og det er tilfeldig at du er gjest idag eller??? Og hvorfor I ALL VERDEN gjør du det - ÆSJAMEG :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå