Tussilago Skrevet 24. februar 2002 #1 Skrevet 24. februar 2002 Hvis noen vil skrive sanger til oss på den store dagen, hvordan gjøres dette for å få de inn i heftet uten at vi har sett sangene selv på forhånd? Skal dere lage sangheftet selv, eller hvordan pleier dette å foregå? Skal toastmasteren ha beskjed fra de som skal holde taler osv, før den store dagen eller holder det om han får det da? Lurer så veldig på hvordan vi skal gjøre dette.
Gjest KristinK Skrevet 24. februar 2002 #2 Skrevet 24. februar 2002 Overlat denne oppgaven til noen andre. F.eks kan toastmasteren ha denne jobben. Det er jo også denne personen som skal styre alle talene og sangene. For vår del får kanskje moren min denne jobben med å sette sangene inni et hefte. Vi har jo ikke lyst til å se sangene på forhånd, og siden hun er en liten "dikteekspert" regner jeg meg at hun gjerne vil gjøre det også.12
Tusenfryd Skrevet 24. februar 2002 #3 Skrevet 24. februar 2002 Vi skrev allerede i invitasjonen vi at sanger og andre ting hva folk måtte ha på hjertet, skulle til toastmaster, og la ved hans telefonnummer og e-postadresse. Dermed tenkte ikke vi på det i det hele tatt, annet enn sanghefteomslaget. Det ble levert toastmaster som sørget for at alt ble lagt inni og kom på bordet. Vi ville gjerne ha sanger som overraskelser, og vite minst mulig om dette i forkant.12
Tussilago Skrevet 24. februar 2002 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2002 Tusenfryd: Det var slik vi også hadde tenkt det, men hadde ikke hørt om noen andre og tenkte at det kanskje ble litt mye jobb for toastmaster. Har ikke peilnig på hvordan det pleier å foregå men dette syntes jeg hørte bra ut KristinK: Jeg har sendt deg e-mail angående tiaraen, vil gjerne høre hvordan du har gjort det. Gleder meg til å prøve 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tussilago den 2002-02-24 22:28 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå