Gjest Zia Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 (endret) I dag har jeg tenkt litt over hva mitt lokale pol har å tilby, og jeg er stort sett veldig misfornøyd over at de aldri tar inn de bestillingsvinene jeg leser om på nettsidene til f.eks. Dagens Næringsliv, Apéritif eller Vinforum. Hvordan er det med deg? Bestiller du vin fra bestillingslisten, eller kjøper du stort sett av det som finnes i ditt polutsalg? Endret 13. august 2008 av Zia
Fresi Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg tenker alltid at jeg skal bestille, men det blir som regel bare med tanken, kanskje fordi jeg ofte impulskjøper. Jeg har imidlertid store planer om å endre dette, ikke minst har jeg blitt inspirert til det i dag. Dessuten har mitt nærmeste pol veldig dårlig utvalg i mine øyne.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Nei, men har fått øynene opp for lista etter hvert, så mulig det blir en endring... Men jeg bor langt fra nærmeste pol, og har sjelden ærend der det er, så det blir stort sett bare til at jeg stikker innom og impulshandler når jeg først er en tur i nærheten, jeg drar ikke ens ærend på polet. Jeg kunne forsåvidt bestilt via posten, kanskje jeg skal begynne med det? Har fått mer og mer sansen for å drikke LITT god alkohol framfor MER halvdårlig.
Gjest Magica de Spell Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Da jeg jobbet på polet (ekstrahjelp som student) benyttet jeg meg en god del av bestillingslisten. Nå i de siste årene har jeg imidlertid hatt arbeidsplass rett ved ett av de beste polene utvalgsmessig sett, så bestillingsiveren min har daffet noe av.
Gjest Zia Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Da jeg jobbet på polet (ekstrahjelp som student) benyttet jeg meg en god del av bestillingslisten. Nå i de siste årene har jeg imidlertid hatt arbeidsplass rett ved ett av de beste polene utvalgsmessig sett, så bestillingsiveren min har daffet noe av. Briskeby?
Gjest Zia Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 CC Vest Ok. Sikkert uansett omtrent tusen ganger bedre enn mitt lokale pol uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå