Gjest Nishiki Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hvorfor har de gitt henne en så grusom stemme på norsk? Høres hun like j*vlig ut i virkeligheten og? En ting er jo at dubbet barnetv er slitsomt, men hun høres jo helt fæl ut.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men kunne ikke vært mer enig. Hannah Montana er det verste jeg ser (og hører).. Tviler på at skuespilleren egentlig har sånn fæl stemme... puke..
Gjest Emera Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Hehe... Nei, hun har en litt dypere stemme i virkeligheten. Som dette: Har en Hannah-fan i huset og har vel vært innom de fleste episodene... De sendes av og til udubbet også.
Brunhilde Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg tviler sterkt på at stemmen er så fæl i originalutgaven. Det å dubbe slike serier må være lavstatus i Norge, alt høres jo like forj*?=)&% ut. (Glad jeg er ferdig med barne-TV perioden her i huset. )
Gjest Emera Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 (Glad jeg er ferdig med barne-TV perioden her i huset. ) Det kan du være. Jeg ser fram til det jeg også.
Majabeth Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Hos oss går det mye i Hannah Montana og High School Musical for tida. Har egentlig ikke tenkt så mye over dette med stemmen til HM, tror egentlig det bare går inn ene øret og ut det andre. Utrolig hva man lærer seg av teknikker når det gjelder det å overhøre...
Gjest Nishiki Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Hun hørtes mye bedre ut med sin egen stemme. Heldigvis for henne
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Episodene sendes dubbet om dagen, og udubbet senere om kvelden.
fotografen76 Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Lenge leve TONY MONTANA ihvertfall!!!
LvonB Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Hos oss går det mye i Hannah Montana og High School Musical for tida. Signerer! Men jeg har absolutt tenkt over forskjellen på stemmene på dubbet versjon og orginal versjon! Og lille Zac Efron har også en penere stemme på sitt "morsmål".. Spørs meg om Hanna Montana, High School Musical, Zack og Codey...og jeg veit svaret!
Gjest Emera Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 Spørs meg om Hanna Montana, High School Musical, Zack og Codey...og jeg veit svaret! Åh, jeg også...
Infinity Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Spørs meg om Hanna Montana, High School Musical, Zack og Codey...og jeg veit svaret! Jeg også....
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Alle stemmene er helt forferdelige i den dubbete utgaven. Det hjelper ikke på at dubberne er elendige skuespillere i tillegg... Og at mange av replikkene er av det slaget som overhodet ikke funker på norsk. Jeg får grøssninger av hele programmet. Det gjelder ikke bare Montana, men også flere av programmene på Disney channel som blir dubbet. Det er bare så utrolig dårlig kvalitet.. Jeg er sjeleglad for at dubbing ikke forekommer på vanlige tvprogrammer. Husker dere det programmet de testet med dubbing utført av han Vaselina Bilopphøggers fyren? ohhlalala...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå