Julemusa Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Skal dere beregne han i middagen?? Dere som har hatt han: beregnet dere han i middagen?
Gjest hurtigbruden Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Vi skal bruke han i vårt bryllup. Vi skal ha koldtbord - så mat blir nok til han og. Har lest inne på trådene her om han.. Stemmer det virkelig at han i jan/feb i år tok rundt 5000kr for det han nå - 7-8 mnd senere tar 22000,- for? Det er en kraftig økning vil jeg si! Har nok mye å si at forum som dette øker etterspørselen.. Fikk helt bakoversveis på prisen jeg.. men var dessverre hektet før jeg fikk pristilbudet...
Gjest Gjest Hanne Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Ja det stemmer han har hatt en kraftig prisøkning! Det har jeg sett også.. Vurderer han til mitt bryllup men synes prisen er ganske stiv. Og han er tross alt bare 23 år, er han ikke? Så selv om han sant nok har fotografert en del brylluper har han ikke all verdens erfaring.
Gjest hurtigbruden Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 24 år tror jeg han var.. Ja prisene er virkelig stive nå! I tillegg får man ikke albumet i skinn med på kjøpet. Det fikk man for 5000kr Det går vel i bølge daler - han er ung - men han er også veldig flink (iallefall det jeg har sett på sidene hans) - risikoen er han priser seg ut av markedet med de prisene over lengre tid.
Gjest Gjest Hanne Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Jeg fikk 2009-prisene av han og da var det enten 15, 17 el 22 tusen. Er det de samme prisene du har fått oppgitt?
Gjest hurtigbruden Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Jeg fikk 2009-prisene av han og da var det enten 15, 17 el 22 tusen. Er det de samme prisene du har fått oppgitt? Ja stemmer det. Var det prisene for neste år? Gifter meg jo i år...
Anniq Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 men seriøst da jenter.. Er det vanlig at dere bruker så mye på fotograf? Synes ikke det er noe galt vist dere gjør der altså. Jeg har bare ikke sett på prisene til fotografene enda.. å håper virkelig ikke jeg må batale så mye...
Licota Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Jeg tror ikke det er feil å regne med tett opptil 10tusen i hvertfall. Det krever en del arbeid å redigere bilder, og ofte med den prisen får man utvalgte bilder i skinnalbum f.eks. Knut Hoftun gjør jo dette. Har ikke sjekket med priser, men det står mer på hjemmesidene hans og jeg vet at han er dyktig. Henrik K. var ny for meg, og 22tusen? Helt vannvidd.
Veslejenta Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Skal dere beregne han i middagen?? Dere som har hatt han: beregnet dere han i middagen? Jeg var inne på hjemmesiden hans og tittet nå, og under "Spørsmål" står det: 9. Skal vi beregne mat til deg? Vil du ha en plass ved bordet under middagen? Dere må gjerne inkludere meg når det gjelder mat, det er bare kjempehyggelig! Men det er ikke en forutsetning fra min side, og naturligvis heller ikke noe jeg forventer. Det er helt opp til dere! Dersom dere ønsker å inkludere mat til meg, så foretrekker jeg å sitte i et rom ved siden av, da jeg har masse utstyr og slikt som ikke får så god plass ved siden av onkler og tanter ved bordet.
Gjest Gjest Hanne Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Det skal godt gjøres å komme under 10 000. Husk det er mer enn bare fotograferingen som koster. Album 3-4 000. forstørrelser fra 300/stk. takkekort osv. det blir fort penger av slikt og dette er et eks fra et vanlig fotostudio. 22 000 er for heldagsfotografering og da får du rettighetene til bildene etterpå. :)dvs du kan fremkalle hvor du måtte ønske.
Jade Skrevet 14. august 2008 #11 Skrevet 14. august 2008 (endret) Det viktigste når du skal bestemme deg for fotograf, er at han tar fine bilder som du liker, og at du kan kjøpe CD/DVD med høyoppløselige bilder (må IKKE forveksles med CD med prøvebilder som mange reklamerer med). CD må tas med i prisen. Det vil nok koste noen tusen, men forstørrelser via fotograf vil nok koste betraktelig mer enn det! En høy pris må man nesten regne med når man har hyret en fotograf som er godt over gjennomsnittet flink, og som er med hele dagen og i tillegg har inkludert digitale bilder. Hadde jeg vært rik, hadde jeg nok ikke vært i tvil! For meg ville vel utgifter som reise, overnatting og taxi(?) komt i tillegg :O Ang. det opprinnelige spørsmålet. Jeg hadde følt meg ganske smålig om fotografen måtte sitte med matpakke eller ringe peppes el.l. Selv om det blir en ekstra kuvert... Endret 14. august 2008 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå