Røverdattera Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Man blir jo inspirert av all denne nettdatingen her inne og har kastet meg på karusellen selv, ikke fordi jeg er seriøst på jakt etter kjæreste etter et langt forhold men moro å se hva som finnes der ute, kanskje dukker det opp noen interessante helt uventet :rødme: En jeg ikke har chattet med alt for lenge har spurt om jeg vil møte ham og siden han virker sympatisk og veldig kjekk- hvorfor ikke! Nå er jeg kjempenervøs- noen som har erfaringer å dele fra dater med internett-flørtene deres?
Gjest Purple Haze Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg har tatt en kaffekopp med flere av de mennene jeg har pratet med på nett. Når man føler at tonen er god, og det virker lovende, bør man jo møtes. Hvis ikke, blir man jo bare sittende og skrive til hverandre, og det er jo ikke like interessant i lengden. Nå har det ikke vært noe kjemi fra min side med de jeg har møtt, men jeg måtte jo finne ut av det IRL. Så det er bare å kjøre på, vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå