Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hår til nedenfor skuldrene (halvlangt?) og er naturlig blond. Tuppene er ganske tørre og slitte (skal få klippet håret om ikke så lenge), men resten er vel det man vil kalle normalt hår - det er mykt og blankt og tenderer vel litt mot å bli flatt på toppen.

Jeg trenger en ny shampo, før brukte jeg L'Oreal Shine Blond fra frisørserien, men tenker å prøve noe nytt. Balsamen min er den rosa fra Tigi Bed Head serien.

Noen tips? Tenker å bestille fra Lookfantastic, så kjekt om merket finnes der (men strengt tatt ikke et krav, altså).

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_ISA_*
Skrevet

redken sin glam blonde, eller hva deen nå heter. har ikke prøvd den selv da, men har andre produkter fra redken jeg er fornøyd med. du får det billig(ere) på lookfantastic.

Skrevet

Dumb Blonde seien fra Tigi Bed Head er nydelig :) Den lukter herlig og håret blir mykt og fint. Kan kjøpes billig (og i store størrelser) på lookfantastic og strawberrynet.

Skrevet

Ok, tusen takk for tips! Skal lese litt mer om de aktuelle seriene, og så vurderer jeg også Kerastasé Chroma Reflect serien. Så jeg får se hva det blir!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...