Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt redd for å gå fra frisør-shampoo til apotek-shampoo, det virker skummelt. Men da frisør-shampooene ikke hjelper, tenkte jeg å prøve. Noen som har erfaringer med Vichy shampoo? Jeg skal bruke den grønne (mot flass med fett hår, 2 ganger i uken) og den blå. (sensitiv shampoo for daglig vask)

Skrevet

Jeg er veldig glad i den blå, for normalt/tørt hår. Jeg har også brukt balsamen, men må ærlig si at de ikke gir noe særlig fuktighet, så hvis du har tørt hår, bør du nok sjekke andre produkter.

Skrevet
Jeg er veldig glad i den blå, for normalt/tørt hår. Jeg har også brukt balsamen, men må ærlig si at de ikke gir noe særlig fuktighet, så hvis du har tørt hår, bør du nok sjekke andre produkter.

Jeg har fett hår (og skal derfor bruke den grønne mot flass med fett hår).

Denne kan bare brukes to ganger i uken, er derfor jeg skal ha den blå i tillegg :)

Skrevet

Jeg bruker den gule jevnlig (tror den skal gi volum). Er kjempefornøyd med den! Lukter godt gjør den også synes jeg :)

Skrevet

Har også prøvd (den for sensitiv hodebunn). Den var helt ok.

Skrevet

Jeg har alltid en flaske av den grønne stående i dusjen, innimellom blir hodebunnen min kløende og irritert. Da bruker jeg bare denne sjampoen et par ganger, så er alt i orden igjen.

Syns også at håret blir veldig fint av den, jeg har tykt og litt brusete hår. Det virker også som om det tørker fortere når jeg har brukt den sjampoen!

Anbefales :) men den lukter ikke så godt, da.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker også den grønne fra Vichy! Flass ble helt borte etter kort tid, men synes ikke den hjelper særlig på fett hår.. Iallefall ikke enda, har ikke brukt den så lenge. Jeg opplever også det som Gaby sier, at håret tørker fortere! (Hvordan er dette mulig egentlig?)

Skrevet

Aner ikke, veldig pussig. Om jeg har litt dårlig tid til å ordne håret etter dusjen (må føne og slette) så tar jeg den sjampoen :ler:

Jeg bruker forresten den grønne som er for tørr hodebunn da, ikke fet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...