Gå til innhold

Tips til gjøremål / underholdning på stranden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise på ferie med samboer og han blir lett litt utålmodig og lei på stranden. Har dere noen tips til lure ting han / vi kan finne på? Har fått tips om bok og musikk. Andre ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Bøtte og spade, om det er sandstrand. Ja, det er festlig selv om man er voksen :P Jeg liker å bygge slott og grave hull. Mulig det er barnslig, men hey, jeg er på ferie for pokker!

- Kryssord/sudoku

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Frisbee, sandvolleyball eller lignende hvis man synes det er kjedelig å ligge stille. Personlig synes jeg også brunfargen blir penere når jeg beveger meg enn når jeg ligger "å steiker" meg.

Kortspill og ulike brettspill kan også være underholdene, selv på stranda. Finnes mange ulike typer i reiseutgave som er greie å ha med seg.

Lydbøker er fint for meg som ikke greier å ligge på ryggen å lese, uten dem hadde jeg bare blitt brun på ryggen ;)

God tur!

Skrevet

Se på gutta, gå tur langs stranda

Skrevet
Se på gutta

Noe sier meg at typen ikke faller helt for denne aktiviteten :-)

Skrevet

Poc-poc! Vi kaller det det, for det er sånn det lyder ... :sjenert:

Men i hvert fall sånn sett man får kjøpt billig på alle "strandsjapper" på feriesteder med ball og racketer. Gøy å spille på stranda, og for litt ekstra utfordring er det moro å spille i vann også (og mindre vondt å slenge seg etter ballen!). :)

Skrevet (endret)
Noe sier meg at typen ikke faller helt for denne aktiviteten :-)

Sorry, nå så jeg at det var han som ble utålmodig på stranda, og ikke du:)

Nei, han faller nok ikke for den aktiviteten da nei.

Endret av Nabodama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...