Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr på festival for ett par ukers tid siden, begge to var rimelig brisne og i godt humør og vi flørta masse.

Endte opp med å sove på arma hans i ett telt, kun litt klinings...

Dagen etter skulle jeg dra hjem, han ville jeg skulle bli der. Men det kunne jeg ikke, så hjem dro jeg. Han ringte den natta, uten at jeg tok telefonen, sov så tungt at jeg ikke så det før neste dag. Etter det har det blitt sendt noen sms og litt chatting på den berømte tryneboka.

Han bor ett stykke unna meg, så når jeg var på tur spurte jeg om jeg kunne stikke innom å besøke han med det samme jeg var i strøket. det kunne jeg og vi avtalte at jeg skulle ligge over hos han.

Han var skikkelig nervøs, hadde tatt seg en dram for å roe seg til og med(måtte le litt av han da altså), og vi hadde en koslig kveld og sex hadde vi også. Det var deilig.

Problemet mitt nå er at jeg vil ha mere sex med denne fyren...ikke nødvendigvis bli kjærester, men bare nyte hele han fordi han var så sykt god. Samtidlig så kjenner jeg jo på at det hadde vært deilig med noe seriøst også, men klarer liksom ikke tanken helt. Ikke vet jeg hva han tenker eller noe heller, om han vil mere , eller om det bare var noe der og da. Vet ikke om jeg kan bli forelska i han heller...men all kosen og sexen var så utrolig deilig at det er det eneste jeg tenker på.

Er det masete om jeg spør om han vil komme til meg i helga f.eks.? Eller bør jeg bare vente å se om han tar intiativ? Har egentlig lyst å bare gjøre som jeg tenker og hoppe i det, i og med at jeg ikke har de store følelsene involvert.

Arg:P Klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ta sjansen, for jeg er jo redd for at jeg kan evt falle pladask da. Det er jo ikke så lurt om jeg bare er ute etter sex liksom :fnise:

Forvirra kalles det visst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lever bare en gang ja...

Men er samtidig redd for at han skal si nei... :sjenert:

Skulle noen ganger ønske at man var tankeleser, så man slapp å drite seg ut.

Kan jo hende han syntes det var skikkelig dårlig...

ehm...når jeg tenker meg om så trur jeg ikke det da.

Trur han spurte 1000 ganger om jeg hadde det bra...omtenksom fyr altså.

Blir bare usikker på meg selv noen ganger og kan liksom ikke helt tro at noen skulle gidde å ha sex med meg. Skikkelig tullete i hodet :fnise:

Skrevet

Hva gjør det om han sier nei? Er det verdt sjansen for å få ja?

Livet er sånn, man kan ikke få ja til alt man ønsker men man lar ikke være å tørre å ta sjanser av den grunn;)

Eneste måten å få et ja på er jo å spørre.

Sier han nei så vet du hvor du har han.

Skrevet

takk for at du klarte å få hodet mitt til å tenke litt enklere igjen.

har en stygg tendens til å overanalysere og tenke ihjel ting slik at jeg ikke gjør det jeg har lyst til fordi at "tenk om"... :fnise:

Skrevet
takk for at du klarte å få hodet mitt til å tenke litt enklere igjen.

har en stygg tendens til å overanalysere og tenke ihjel ting slik at jeg ikke gjør det jeg har lyst til fordi at "tenk om"... :fnise:

Slik jeg ser det har du ingenting å tape:):)

Skrevet

Har vel egentlig bestemt meg for å go for it altså...

Må bare finne ut åssen jeg skal spørre uten at det blir for teit :fnise:

Skrevet

snakk om skikkelig crash & buuuurn...

Ja,ja...spurte iallefall :murvegg:

Skrevet
snakk om skikkelig crash & buuuurn...

Ja,ja...spurte iallefall :murvegg:

Sa han virkelig nei??

Men tenk på det sånn: nå slipper du bruke mer tid og energi på det..

Skrevet

han sa vel ikke "nei det vil jeg ikke", men han skulle på hytta med gutta i helga så det passa dårlig denne uka.Noe jeg tolka som nei, det kommer aldri til å skje igjen det der...mulig jeg overtolka det bittelitt da. :sjenert:

meldes jo fortsatt så jeg vet ikke helt hva han vil jeg :fnise:

får bare ta det som det kommer, eller ikke kommer, alt ettersom.

Koslig fyr er han uansett.

Skrevet

Klart han vil!! Men han kan jo ikke avlyse hytteturen av den grunn :) Du skal se at det kommer et tilbud fra den kanten etter hytteturen en gang :) Han sa jo at det passet dårlig denne uken :)

Skrevet

Hehe, ja det kan jo hende.*krysser fingrer og tær*

Har iallefall fått noen koslige sms og beskjed om at det var mobildekning på hytta også :sjenert:

Så da ble det litt bedre i hodet mitt iallefall.

Men huffalæll, så lenge sia jeg har prøvd meg på noen at det er driiiiiiiitskummelt, selv om det bare er casual. Nesten sånn at det er verre å bli "dumpa" som sexpartner enn kjæreste altså... Sex er liksom så personlig, på den måten at du blottlegger kroppen din liksom...

Får ikke helt til å forklare det, men ikke gøy hvis man får høre man er dårlig i senga :fnise:

Han har ikke sagt det altså. Men man lurer jo på det, om hva den andre syns og om det var like godt and so on.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...