Gå til innhold

skuffet--

Gjest lillelinn

Anbefalte innlegg

Gjest lillelinn
Skrevet

mamma og meg har ikke hatt verdens beste forhold--

aldri..

hun kritiserer og er negativ til alt jeg gjør og alt jeg er. :nei:

jeg vil aldri bli bra nok for henne.

nå sendte jeg henne en sms faktisk. og fortalte at vi hedde bestemt oss for å gifte oss til sommeren.

og at jeg håper hun kan prøve å se det positive i det, at jeg er glad i henne og at jeg gjerne vil dele dett med henne, at det betyr mye for meg..

fortsatt ikke noe svar...

:tristbla:

jeg orket ikke si det til henne face 2 face. orker ikke at hun kaster seg over meg med negative ting...

venter spent på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mamma og meg har ikke hatt verdens beste forhold--

aldri..

hun kritiserer og er negativ til alt jeg gjør og alt jeg er. :nei:

jeg vil aldri bli bra nok for henne.

nå sendte jeg henne en sms faktisk. og fortalte at vi hedde bestemt oss for å gifte oss til sommeren.

og at jeg håper hun kan prøve å se det positive i det, at jeg er glad i henne og at jeg gjerne vil dele dett med henne, at det betyr mye for meg..

fortsatt ikke noe svar...

:tristbla:

jeg orket ikke si det til henne face 2 face. orker ikke at hun kaster seg over meg med negative ting...

venter spent på svar...

Hun er kanskje litt såret fordi du sendte en melding med en så viktig nyhet? Du kunne jo ringt henne i det minste.

Gjest lillelinn
Skrevet

jeg mener sånn opp igjennom livet mitt.

grunnen til at jeg ikke ringte er fordi hun bare er stygg mot meg.

tro meg, jeg kjenner henne ....

Skrevet

Selv om det beste sikkert hadde vært å si det ansikt til ansikt, så antar jeg at det er en grunn til at du heller sender melding. Synd det skal være sånn at du skal frykte kritikk når det gjelder en så hyggelig nyhet. Det er i grunnen ganske trist å lese at du må fortelle henne at du håper hun kan se det positive i dette. Vi får håpe at hun bare er opptatt med noe annet, og tar kontakt så snart hun ser meldingen.

Gratulerer med forlovelsen, forresten. :)

Gjest lillelinn
Skrevet

tusen takk.

ja, jeg vet hun er på shopping,, ikke vet jeg. gruer meg til hennes reaksjon

Skrevet

Om hun er slik hele tiden, hvorfor har du kontakt med henne da? Det gjør deg jo bare vondt verre å ha kontakt med en slik person. Jo greit hun er moren din men det er ikke dermed sagt at det er obligatorisk å ha kontakt, være venn, måtte forholde seg til denne personen.

Gjest lillelinn
Skrevet

vet du, at det har jeg spurt meg selv om mange ganger--- jeg kan desverre ikke svare deg...:S

Gjest Gjest_gulla_*
Skrevet

Vet at det er vanskelig å ringe når du føler deg sikker på å bare få kritikk og overhaling, men ved å sende en sms med den infoen ville ihvertfall jeg bare tenkt "nok en grunn til å irritere meg over dattera mi... sender meg sms med info om gifting istedenfor å ringe... jaja" . At hun ikke har svart deg tyder jo på en av to ting... at hun ikke gidder å respondere før dere prater sammen på ordentlig vis eller at hun misliker det så sterkt at hun ikke orker å svare av den grunn. Er det av sistnevnte grunn så er det ikke så mye å gruble på i det hele tatt... da hadde det ikke hatt noen effekt enten du hadde ringt, sendt sms eller lagt inn annonse i avisa

Gjest lillelinn
Skrevet

jeg tror hun bare driter blankt i det.. det anngår ikke henne, hun er veldig opptatt av fasade, så i siste litn vil hun nok enten prøve å gjøre alt perfekt, eller prøve å skjule at det i det hele tatt skjer.

jeg skulle så gjerne hatt et bra forhold til henne. jeg skrev det i meldingen, at det er ingen andre jeg heller vil ha hjelp og råd av enn henne, og at hennes mening er viktig for meg..

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Om hun er slik hele tiden, hvorfor har du kontakt med henne da? Det gjør deg jo bare vondt verre å ha kontakt med en slik person. Jo greit hun er moren din men det er ikke dermed sagt at det er obligatorisk å ha kontakt, være venn, måtte forholde seg til denne personen.

Enig her jeg...

Men vet også hvor vanskelig det er... Vi forlovet oss i november 2006, og om 5 dager er det ett år siden jeg brøt all kontakt med moren min. Hun er ikke invitert i bryllupet. Det vanskeligste var ikke å bryte med henne, men hvor mye resten av familien har kritisert meg for det :sukk:

Gjest lilletulla
Skrevet
Enig her jeg...

Men vet også hvor vanskelig det er... Vi forlovet oss i november 2006, og om 5 dager er det ett år siden jeg brøt all kontakt med moren min. Hun er ikke invitert i bryllupet. Det vanskeligste var ikke å bryte med henne, men hvor mye resten av familien har kritisert meg for det :sukk:

Skjønner dere begge to veldig godt jeg, har det faktisk på samme måte omtrent...har kuttet kontakten med min mor, men ikke lett. Har prøvd å la henne komme på besøk flere ganger, men hun bare kjører over oss med en gang...vanskelig i forhold til barna, og det at resten av familien på den siden kritiserer pga det... Er usikker på det med bryllupet, hun vet ikke om det enda, har ikke snakket med hennesiden i vår....har skrevet henne på gjestelisten med et ?-tegn, men blir kvalm når jeg tenker på at hun evt skal komme....så ikke vet jeg....

Men da er vi iallefall flere i samme båten...:sukk:

Håper vi alle får en koselig og minnerik dag uansett!

Gjest lillelinn
Skrevet

hei alle sammen... det skal ikke være lett.

har fortsatt ikke hørt noe fra henne..

hun kan ikke komme på besøk her, har ikke gjort det på mange år, hun bare kjefter og smeller.. det er så synd det skal være sånn:(

Skrevet

Vondt å høre om forholdet til moren din. Selvsagt hadde det vært fint om moren din også ønsket at det skulle bli bra mellom dere, og nå kom til deg og ville være med på bryllupsfeiringen.

Men hvis hun ikke skulle bry seg, så får det være en fattig trøst, at du bare ville vært redd for at hun skulle ødelegge dagen for deg hvis hun skulle vært med.

Håper du nå har fått en fin familie på forloveden din sin side... Og at du har nære venner og ellers annen familie som vil dele denne dagen med deg.

Gjest lillelinn
Skrevet

da har jeg snakket med min mamma...

hun kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke heller ville gifte meg med en som hadde masse penger... jeg trengte jo ikke gifte meg med en bare fordi jeg har dårlig selfvittit og ikke tror jeg kan få bedre sa hun,,

min forlovede er så sint nå. han vil ikke ha henne med i bryllupet.

jeg er så lei meg..

skuffet,,, trist .. såret.. sliten...

jeg er glad i gubben.. med eller uten penger. vi kommer aldri til å ha millioner å ta av. men for å si det sånn. min familie har for mye penger og for lite kjærlighet.

jeg sa at man blir ikke lykkelig av penger. da sa hun at man blir ikke lykkelig uten heller, så hvorfor ikke velge pengene?

jeg håper så inderlig hun formulerte seg feil. men jeg tror ikke det,

Skrevet

det er synd man ikke kan velge mor..

men derfor er det så bra at man kan velge ektefelle :)

jeg er glad jeg har et supert forhold til min mor..

Skrevet

hun kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke heller ville gifte meg med en som hadde masse penger... jeg trengte jo ikke gifte meg med en bare fordi jeg har dårlig selfvittit og ikke tror jeg kan få bedre sa hun,,

jeg er så lei meg..

jeg er glad i gubben.. med eller uten penger. vi kommer aldri til å ha millioner å ta av. men for å si det sånn. min familie har for mye penger og for lite kjærlighet.

jeg sa at man blir ikke lykkelig av penger. da sa hun at man blir ikke lykkelig uten heller, så hvorfor ikke velge pengene?

Det virker som moren din er temmelig umoden. Gift deg og gled deg over det.

Skrevet (endret)

Oi, kan jeg nesten bare si. Gift deg med god samvittighet, det er han du elsker og skal tilbringe livet med. Tror jeg vet hvordan du har det med moren din, jeg har en far som er noe lignende, men kanskje ikke fult så ille. Noen ganger så er det slik at om han ikke hadde vært faren min så hadde jeg ikke hatt kontakt med han mer. Forstår at du ikke klarer å bryte kontakten også selv om hun er forferdelig mot deg og din kjære.

Lykke til.

Endret av lotta80
Skrevet

Tenk deg godt om, om du virkelig ønsker personer i bryllupet som ikke er glad på deres vegne... Vet det er trist, men det må da være enda tristere hvis hun er der, når det er slik landet ligger.

Gjest LindaKristin
Skrevet

jeg er så lei meg..

Stakkars deg...det der må være helt grusomt!Jeg har et godt forhold til min mamma,kan bare prøve å forestille meg hvor fælt det der må være... Men som noen andre her sa-du kan velge til ektefelle:)Og har du funnet deg en som elsker deg og som behandler deg bra,er det flott!Det må være grusomt å bryte kontakt med mammaen sin,emn en må til slutt prøve å se på om en makter mer rett og slett....hadde en lignende erfaring(ikke med mamma,men fælt uansett) Det er skikkelig vondt å kutte noen ut av livet sitt som en bryr seg om,men jeg måtte bare gjøre det av hensyn til meg selv.Er bare til en viss grense en tåler å bli såret av en person..Ikke la det komme til det punktet at hun ødelegger deg!Selv om det kanskje blir litt rart uten henne i bryllupet,er det kanskje bedre enn at deres dag skal bli "forsøplet" av negativitet...?

Lykke til og en god klem fra meg:) :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...