Gå til innhold

Frisk med en omgang ris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle KGs deprimerte kvinner kan nå få gratis terapi. Svenske Hans Scheike er villig til å gi norske damer nøyaktig det de trenger: en god omgang ris.

Helt gratis.

Hans faste hånd og bjerkeris forløser kvinners undertrykte følelser. I tillegg sier han at noen vil oppleve seksuell nytelse.

Ris som terapi.

Hva venter dere på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet
Alle KGs deprimerte kvinner kan nå få gratis terapi. Svenske Hans Scheike er villig til å gi norske damer nøyaktig det de trenger: en god omgang ris.

Helt gratis.

Hans faste hånd og bjerkeris forløser kvinners undertrykte følelser. I tillegg sier han at noen vil oppleve seksuell nytelse.

Ris som terapi.

Hva venter dere på?

Aldri i verden om jeg ville fått seksuell nytelse av å få ris på rumpa av den mannen! Jeg foretrekker min herlige elsker som gir meg et klaps nå og da når det faller naturlig :ler: .

Gjest frisk som en fisk
Skrevet

Jeg fikk nok ris som barn. For meg hadde det vært fullstendig avtennende å få ris som en del av det seksuelle.

Skrevet

Tar gjerne en "snill" omgang på stumpen, men ikke av han! Er ikke han dømt for overgrep/misbruk av barn?!

Gjest StockDama
Skrevet

hva vi venter på?

Jeg venter ikke på noe =p

Den mannen får ikke røre meg med hverken bjørkeris eller hånd =p

Skrevet
Hva venter dere på?

Venter på den rette mannen, og Hans Scheike, den gamle grisen der, er IKKE den rette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...