Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Har veldig lyst til å reise til Bali i jula, men er usikker på hvordan klimaet er der da? Har ikke lyst å reise dit hvis det bare regner.. Finner liksom ikke noe info om det på reisesidene på nettet. Noen som vet?
gard Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Hei Jeg har ikke vært der med du kan sjekke værstatistikk på http://www.weatherbase.com/weather/weather...mp;units=metric . Som du ser regner det en god del i desember men min erfaring fra Asia er at det som regel er snakk om regnskyll som er kraftige men som har et relativt kort varighet. Men jeg håper du får svar fra andre som har vært der på samme tid. Ellers kan du spørre på forumet på Tripadvisor.com
reiseglad Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Har veldig lyst til å reise til Bali i jula, men er usikker på hvordan klimaet er der da? Har ikke lyst å reise dit hvis det bare regner.. Finner liksom ikke noe info om det på reisesidene på nettet. Noen som vet? Har vært flere ganger på Bali i november og desember, og for å si det sånn, jeg har blitt skikkelig solbrent flere ganger (lærer aldri...) Der kan godt være overskyet, og det kan komme et regnskyll som varer en time eller to, men det er sjelden det blir verre enn som så. Var der nå i juni-juli, og opplevde tilsvarende regn selv når det ikke er regntid. Men det er tørrere luft der på sommeren, slik at det i desember føles klamt og ekstra varmt. God tur, iallefall!
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 De fleste reisebyråer, nettsider o.l. sier at regntiden er fra desember til mars, så du kan fort risikere regn, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå