Branna Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg er så dårlig barnebarn at jeg sjeldent gir mine besteforeldre gaver til bursdager. Men nå har det seg sånn at bestefar har bursdag snart, og siden min bestemor fikk en liten gave til sin bursdag, så har jeg lyst til å gi noe til bestefar også. Men jeg aner ikke hva jeg skal gi han! Det er ikke et rundt tall eller noe, men han hadde sikkert satt pris på en liten ting likevel. Jeg har ikke så god råd akkurat nå, har akkurat begynt å studere, så noe til rundt 100 kr kanskje? Noen forslag?
Tusenfryd Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Vin En god sigar Fin sjokolade En god ost Et pent glass marmelade av den gamle sorten
Susan Sto Helit Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 En god bok Et kryssordblad Et lite fotoalbum En blomst Noe som passer interessene hans
Ce'Nedra Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg kjøpte sånn 200 kroners spekepølse (tror det var rødvinspølse eller elgpølse) til min forrige gang, og han ble kjempeglad. Det er sjelden han bruker penger på sånt.
Morea Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Det jeg gjør er å gi noe som kan konsumeres. Dersom man kjøper ting til besteforeldre - 1. de har det meste 2. de får en mistanke om at du har kjøpt det for å arve det - snart
Lubbe Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Vi pleide alltid å bake kaker og sånt til bestefaren vår, eller kjøpe en blomst og en pose med bamsemums... Men så var han veldig, veldig glad i sånt da:)
Gjest Raptuza Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Kva med ei bok om gamle dager/krigen eller nokre kjente eldre menn?
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Jeg er så dårlig barnebarn at jeg sjeldent gir mine besteforeldre gaver til bursdager. Men nå har det seg sånn at bestefar har bursdag snart, og siden min bestemor fikk en liten gave til sin bursdag, så har jeg lyst til å gi noe til bestefar også. Men jeg aner ikke hva jeg skal gi han! Det er ikke et rundt tall eller noe, men han hadde sikkert satt pris på en liten ting likevel. Jeg har ikke så god råd akkurat nå, har akkurat begynt å studere, så noe til rundt 100 kr kanskje? Noen forslag? En tur på kino - med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå