Gå til innhold

Dagen derpå mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favorittmat når du er fyllesyk?

Min er suppe :sikle:

Klarer ikke å spise noe annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En deilig frokost som MÅ inneholde egg. For meg hører fyllesyke og egg sammen. Gjerne fine, nystekte baguetter også. Skinke eller fårepølse, kremost/majones, kanskje bacon, agurk og salat. Nam!

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet
En deilig frokost som MÅ inneholde egg. For meg hører fyllesyke og egg sammen. Gjerne fine, nystekte baguetter også. Skinke eller fårepølse, kremost/majones, kanskje bacon, agurk og salat. Nam!

Høres ut som min meny det der. :) MÅ ha egg. (Stekt eller eggerøre, ikke kokt. Usj.) Og loff. Og iskald brus.

Litt utpå dagen kommer gjerne behovet for sukker snikende i form av cravings på sjokolade. Sist jeg var skikkelig utpå spiste jeg sjokoladekake til frokost. Andre fnyste og ble kvalme bare av å se på, men det var innmari nødvendig for meg å spise kake akkurat da. Hehe.

Ellers går det ofte i kald pizza fra dagen før, eller annen random "helgemat" man laget/bestilte dagen før. Kald pizza er undervurdert.

Gjest Siripiri
Skrevet
:fnise: Her går det nok desverre i burger eller annen gatekjøkken-mat. :lur: Ikke så veldig sunt men.. Også må jeg ha Cola! Ingen dagen-derpå uten Cola! :jepp:
Skrevet

Egg og bacon, ost, rømmebasert mat, you name it. Fett og proteiner i mengder!

Skrevet

Jeg klarer gjerne ikke spise før på ettermiddagen dagen derpå, men før det så bøtter jeg nedpå med Cola Zero :sikle: Deretter må det være noe med masse fett og proteiner, altså pizza eller hamburger eller lignende :)

Skrevet

Dagen derpå kommer dessverre alt opp igjen, så når det blir sent nok på kvelden, så prøver jeg å få i meg ett-eller-annet, bare for at magen skal få fred. Synes pytt-i-panne-blanding med egg til er godt jeg da :)

Skrevet
Også må jeg ha Cola! Ingen dagen-derpå uten Cola! :jepp:

Amen! Det er det absolutt viktigste, og så noe salt mat. Må ha salt!

Skrevet

Jeg må h noe salt og fett vanligvis.. Pizza, nachos, bacon funker bra.

Og jeg takler ikke brus! Må ha saft eller juice.

Men jeg kan få lyst på veldig sære ting også, som surkål.

Skrevet

Cola og ostepop :fnise: Men det kommer an på hvor fyllesyk jeg er. Noen ganger greier jeg ikke å få i meg noe, andre ganger er egg og bacon den perfekte start på dagen.

Gjest Siripiri
Skrevet
Amen! Det er det absolutt viktigste, og så noe salt mat. Må ha salt!

Oooooh! Den hadde jeg glemt, salt er et MUST! Og er veeeldig glad i :popcorn: med smør da :-D

Skrevet

Cola med isbiter, Dollypizza, og tilgjengelig potetgull er viktig! Noen ganger lager jeg en solid porsjon med pastasalat dagen før, som bare står og venter i kjøleskapet, saftig, kald og herlig! :ler:

Men må innrømme at suppe alltid er veldig fristende dagen derpå. Og vann, saft, gele, kompotter og slikt. Noen som sa væskemangel? ;)

Skrevet

Må ha kaffe, juice, og frokostknekkebrød med ridderost og agurk.

Kjedelige greier :ler:

Skrevet

:jepp:

Skrevet

må ha sjokomelk jeg da... må ha det, bare må ha det :jepp:

Skrevet

Toros meksikanske gryterett med bønner i stedet for kjøtt, revet ost, jalapenos, rømme og tacosaus. Og masse Urge.

Skrevet
Jeg klarer gjerne ikke spise før på ettermiddagen dagen derpå, men før det så bøtter jeg nedpå med Cola Zero :sikle: Deretter må det være noe med masse fett og proteiner, altså pizza eller hamburger eller lignende :)

Proteiner?? Er vel heller fett og KARBS som er over-representert i pizza :gjeiper:

Skrevet

Pleier å lage meg en spesiell rett dfør jege går på byen som er en gryte med ris, kjøttdeig, pølser, løk, paprika og sterkt krydder. Blir mega godt.

Dagen derpå så er det bare å hive inn i microen og nyte det! Kaffe er også et must.

Er mulig jeg hiver nedpå en cola også. Elsker cola men ikke tannlegeregningen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...