Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hadde en sa i uke 12 den 14 april. Fikk mensen igjen den 6 juni,ny mens 7 juli.

(31 dagers syklus) Regnet med at mensen skulle ha kommet den 7 august,hadde menssmerter,men det kom bare litt gammelt blod som det pleier å gjøre dagen før jeg får mensen! Nå merker jeg ikke noe til den...

Jeg tok en test i går,den var neg.

Er det vanlig å hoppe over mensen i en mnd? har ikke opplevd det før... eller kan syklusen være ustabil etter saèn? Testen burde jo være pos om jeg hadde vært gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke peiling på dette, men etter SA hadde jeg en syklus på 29 dager, 2 dager lenger enn vanlig. Vet ikke helt når neste skulle vært, for jeg testet positivt før den kom. Legen sa til meg at jeg nok kunne regne med at syklusen ble litt uregelmessig etterpå. Er jo fullt mulig å hoppe over en mens uten at man er gravid, det har skjedd en venninne av meg flere ganger. F.eks. hvis hun stresser med eksamen e.l.

Det kan jo hende at du er gravid selv om testen var negativ. Kommer jo an på når eggløsning fant sted og når det evt. festet seg. Hvis det har skjedd senere enn du trodde er det ikke sikkert kroppen har rukket å produsere nok hcg til å slå positivt ut på en test. Hvis du ikke får mensen om noen dager ville jeg testet igjen... Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar;) Har tenkt tanken på at det kanskje var en festeblødning jeg har hatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...