Gå til innhold

OL- Bullshit !

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_christine_*
Skrevet

Er det bare meg, eller har andre mistet helt "troen2 på OL og Kina. Etter alt som her skjedd med Tibet og sånn. "Fri Tibet".

Også kommer hele OL og alt, omtrendt alt viser seg til å være et stort spill?

For noen pengeslukende, fasade-folk!

Jeg er ikke stor fan av OL, men dette her var nok for meg. Kinas falske spill!

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

at kina er litt..."shady" har vi da visst lenge før ol?

Gjest Gjest_christine_*
Skrevet

Jo, men nå rett før ol har det jo neste eksplodert?

Synes det var nesten ...eller ikke nesten.. Men en skam at Norge stilte opp på åpningen.

Skrevet

Hva mener du med "eksplodert"? Det er jo bare at det har vært mer snakk om det enn vanlig. At Tibet er en del av Kina er vel dessuten ikke noe verre enn av Baskerland er en del av Spania, at Nord-Irland er en del av Storbritannia eller at Kurdistan er en del av Tyrkia. Det finnes mange tibetanere som er motstandere av selvstendighet også. Det at du blir så oppgitt kan rett og slett skyldes et noe forenklet verdensbilde.

Gjest Gjest_L
Skrevet

Det har vel ikke akkurat eksplodert før OL, er vel heller at det har blitt satt mer fokus på Kina pga OL. Så på en måte er det bra at Kina har OL fordi da har man fått høre om dette. Utfordringa nå er jo ikke å glemme det igjen når OL er over.

Skrevet

Jeg tror interessen for konkurranseidrett er i ferd med å avta. Håper det snart blir slutt på OL og alle andre sportsarrangementer.

Skrevet
Jeg tror interessen for konkurranseidrett er i ferd med å avta. Håper det snart blir slutt på OL og alle andre sportsarrangementer.

Ja, la oss slippe alle forbilder som kan bidra til interesse for fysisk fostring slik at vi får avle frem flere sofapoteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...