Gå til innhold

HJELP! HVilken kjole skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer IKKE å bestemme meg. det står mellom to vidt forskjellige kjoler. Saken er, at jeg skal gifte meg i utlandet på en varm sandstrand, bare jeg og han. Vi skal reise rundt i et par uker før vi gifter oss, så den må drasses med. Så det kunne vært deilig å ha en lett og ikke så varm, stor kjole.

Men, så skal vi ha en familiefest når vi kommer hjem, på vinteren, og da er det ganske kaldt. Dessuten er begge kjolene veldig fine....

Kjole 1

Kjole 2

Hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Gjest sarping
Skrevet

Vanskelig å si når jeg ikke kjenner deg. Den siste er jo ganske spesiell, og er nok ikke like fin på alle. Personlig liker jeg nok den første best, den var jo kjempelekker! :)

Skrevet

Nummer 1! :jepp:

Blonder er lekkert, og den er litt spesiell også, ikke helt sånn som "alle andre" har.

Gjest RuskeSara
Skrevet

Ta begge? :jepp:

En til stranden og en til familiefest!

Skrevet
Ta begge? :jepp:

En til stranden og en til familiefest!

He,he, ja, hadde jeg hatt råd til det så! Det hadde vært perfekt. Men må nok desverre velge.

Skrevet

Jeg synes absolutt den første! :) Den var nydelig!

Skrevet

Skjønner dilemmaet ditt. Hadde noe lignende selv siden jeg først måtte ta med kjolen på fly dit jeg skulle gifte meg, så hjem igjen og så med fly til den andre bryllupsfesten hos familie i utlandet. Jeg begynte med veldig enkle kjoler og endte til slutt opp med en stor med a- skjørt og langt slep... :fnise: Det kommer jo litt an på hva du virkelig vil.

Har du vært og prøvd kjoler? For man kan fort endre mening etter man har hatt noen kjoler på seg.

Men Maggie Sottero kjolen var rett og slett nydelig!

Skrevet
Skjønner dilemmaet ditt. Hadde noe lignende selv siden jeg først måtte ta med kjolen på fly dit jeg skulle gifte meg, så hjem igjen og så med fly til den andre bryllupsfesten hos familie i utlandet. Jeg begynte med veldig enkle kjoler og endte til slutt opp med en stor med a- skjørt og langt slep... :fnise: Det kommer jo litt an på hva du virkelig vil.

Har du vært og prøvd kjoler? For man kan fort endre mening etter man har hatt noen kjoler på seg.

Men Maggie Sottero kjolen var rett og slett nydelig!

Ja, jeg har vært og prøvd begge, og synes begge var nydelig på, på hver sin måte. Jeg tenkte før jeg startet prøvingen at jeg skulle ha bare en enkel selskapskjole i hvit, men den gang ei;-)

Det er det med hva jeg virkelig vil jeg er usikker på. trodde aldri jeg skulle like en mer typisk brudekjole, men akkurat den Maggie Sottero likte jeg.

Men min kjære (har vist bilde til han) liker den første, litt vågale best:-)

JEg synes de passer til hvert sitt bruk, og skulle gjerne tatt begge, men må altså velge en.....

Skrevet

Syns nr 2 nå spennende ut, og sikkert perfekt til strand bryllup.

Men må du ha en skikkelig brudekjole når dere skal ha festen hjemme?

Kan man ikke ha en enklere en, når det bare er fest?

Skrevet

Til et strandbryllup synes jeg nr 2 passet best. Ser ikke for meg nr. 1 på stranden i det hele tatt.

(Og jeg skjønner ikke at du synes nr. 1 var mest vågal)

Dessuten må det da være mye lettere å ta med nr. 2 på tur.

Til familiefest hjemme senere er det vel heller ikke "påkrevet" med brudekjole ... dere er jo allerede godt gift.

Skrevet

Nr 2! den var kjempefin og anderledes. :Nikke:

Nr 1 er lik type som absoultt alle har for tiden og det syns jeg er skikkelig kjedelig selvom den er pen.

Skrevet
Til et strandbryllup synes jeg nr 2 passet best. Ser ikke for meg nr. 1 på stranden i det hele tatt.

(Og jeg skjønner ikke at du synes nr. 1 var mest vågal)

Dessuten må det da være mye lettere å ta med nr. 2 på tur.

Til familiefest hjemme senere er det vel heller ikke "påkrevet" med brudekjole ... dere er jo allerede godt gift.

Nei, mente selvfølgelig at nr 2 var mest vågal, skrev feil:-)

Vi tentke at for familien sin del, som ikke får være med på selve bryllupet, gir det de en følelse av at det er bryllupet om vi kommer i de samme klærne. VI skal filme vielsen, og tenkte å vise den på storskjerm før vi kommer til lokalet.

Skrevet

Da ville jeg opplagt valgt nr. 2 - Den passer best for strand - og dere tar da med dere den stemningen inn i familieselskapet når dere viser vielsen på storskjerm.

(og den er mye mindre lik kjolene som alle skal ha for tiden)

Skrevet

Jeg ville tatt nr. 2, blir kjempestilig på stranda! :)

Skrevet

Det som slår meg er at om du skal bruke en kjole først på strand og så på bryllupsfest, er det viktig at den ikke blir stygg av å være på stranden. Dvs at jeg deffinitivt ville gått for nummer 2, da nummer 1 vil se "mest" ut som om du har vasket gulvet med den innen bryllupsfesten. Og jeg håper du har satt av penger til rens av kjolen før festen, uansett hvilken kjole du ender opp med. Jeg kan ikke noe for at jeg av natur er veldig praktisk anlagt...

Når det er sagt var begge kjolene veldig pene på hver sin måte :jepp:

Skrevet

Da er valget tatt, og jeg endte opp med nr 2, den meste vågale:-) Betalt forskudd på den, og fått satt i nåler for å få den tilpasset. Den har også et lite slep bak seg, vises ikke så godt på bildet, men hun sydamen som salongen bruker hadde et smart triks, med å lage en ordning så slepet kan "henges" opp bak, uten at det blir rart eller noe, så slipper jeg å tenke på det når jeg skal feks danse ol. Kjempe smart!

Gjest missLady
Skrevet

Likte den nummer 1, kjempe godt! fiiiin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...