Gå til innhold

KOna fortjener en stor en

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Hei

Jeg har en kone som blir utrolig opphisset av store peniser. Hennes reaksjon på bilder samt når vi leser Cupido er ikke til å ta feil av. Min penis er heller liten (12 cm og tynn), og jeg vet hun ikke er helt fornøyd. Kompenserer dette med å være god til å slikke og fingre 

MEN, jeg skulle ønske hun fikk prøve en stor penis…

Hvordan kan vi få det til uten å ødelegge vårt sexliv samt ekteskapet?

Takknemlig for tips 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dildo/vibrator?

Gjest Elfrida
Skrevet

I noen 'leketøysbutikker' har jeg sett at de har spesielle 'kondomer' som gir tykke og lengre penis. Altså et slags trekk i silikon eller noe som man har utenpå.

Se her for eksempel: http://www.nawtythings.com/cockrings5.html

Men er du sikker på at det er så viktig for henne da? Det er ikke alltid det vi tenner på visuelt vi vil ha i senga.

Skrevet

det er jo ikke sikkert det er så viktig for henne? bare noe du tenker?

og for det adre så må det jo finnes noen store dildoer om dere vil prøve det?

:)

Skrevet
Men er du sikker på at det er så viktig for henne da? Det er ikke alltid det vi tenner på visuelt vi vil ha i senga.

Veeeeldig godt poeng!!

Skrevet

Husk at det sitter fast en mann i den store penisen, og det KAN medføre komplikasjoner.. Om hun absolutt vil ha en monsterpenis, og ikke godtar din, er dildo eller skilsmisse de to scenariene jeg egentlig ser kan løse dette.

Gjest Gjest_Kjersti_*
Skrevet
Takknemlig for tips

Kjempeflott at du vil gjøre noe med problemet og vil handle!

Jeg forstår godt at konen din vil ha noe større for å få nytelse og merke at det er noe inne i henne..Kanskje du kunne fortelle henne at det er greit å ha en valgfri elsker som hun kan leke litt med et par ganger i uken, i tillegg til å ha deg? Dette bare om du ikke er sjalu :klemmer:

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Herregud.

Er vel ingen som har sagt at hun IKKE får nytelse nå?

Hadde du foreslått tilsvarende hvis mannen i dette forholdet hadde klaget på at dama hans var for vid nedentil?

Gjest Gjest_Kjersti_*
Skrevet

Ta en penisoperasjon for å få den lengre og tykkere? Eller hva med å la henne være med en godt utstyrt elsker av og til?

Skrevet
Ta en penisoperasjon for å få den lengre og tykkere? Eller hva med å la henne være med en godt utstyrt elsker av og til?

Hei

Jeg er trådstarter og vil med dette takke for dine kreative innspill. Du høres ut som om du sliter med livet ditt og at ditt forhold til menn er betent. Det viktigste i livet er vel ikke at dere kvinner har en stor penis å leke med , eller ?

Klem :)

Skrevet

Bra svart trådstarter!!! :klappe::ler:

Lykke til, og håper alt ordner seg! Husk at kommunikasjon er viktig, ta en prat med henne, og spør litt om hva hun kunne tenke seg :)

:klem:

• 3 uker senere...
Gjest Jente 26
Skrevet

Å foreslå at kona kan ha seg litt på si med en mer velutstyrt mann avogtil,

er vl det samme som å si at em mann som digger store pupper kan finne ei med dette og ha seg henne på si, om dama hans er så uheldig å ha små?!!

Går vel an å eksperimentere med en stor vibrator/dildo evt. :)

Skrevet

Uansett hva du gjør bør du snakke med konen din om hun faktisk ønsker noe av dette. For som nevnt tidligere: Det kan være veldig stor forskjell på hva hun fantaserer om og tenner på visuelt, og på hva hun faktisk ønsker seg og vil prøve ut. Men å åpne for et så intimt samtaletema vil uansett kunne gi dere mye, enten hun ønsker å prøve nye ting eller ikke. Men ikke gå til innkjøp av noe uten at hun har vist virkelig interesse og vært enig i at dette hadde vært noe å prøve for dere. Jeg hadde følt meg veldig presset til å like et sexleketøy som min kjære hadde plukket spesielt ut til meg, selv om jeg kanskje ikke følte at sexleketøyet var riktig for meg. Og om han hadde gjort noe slikt uten å kunne snakke med meg om det først, hadde det gjerne gitt nærheten i forholdet et kraftig knekk, selv om alt var gjort i beste mening. For meg er det ihvertfall mye viktigere å kunne være sammen om tingene enn å ha det konkrete/materielle i orden.

Det er veldig bra at du aktivt tar del i din kones nytelse, fortsett med det så godt du kan uansett hva det viser seg at hun ønsker seg! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...