Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 barnet mitt begynte i barnehagen 11. august. f[r jeg kontantst;tte i slutten av denne m[neden da_ jeg har lest p[ nav hjememside at sist gangen man f[r kontantst;tte er m[neden etter barnet begynner i barnehagen. men jeg forst[r ikke helt hva det menes med det. om det menes at det var siste kontantst;tten jeg fikk 29 juli, eller om det er den siste den jeg f[r n[ i slutten av denne m[nden. hvis jeg f[r_ h[per noen kan hjelpe meg. >*
Adila Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 (endret) Slik jeg har tolket det så betyr det siste utbetaling i august. Forresten, spørs jo om utbetalingen er forskudds eller etterbetaling. Ring nav du =) Endret 13. august 2008 av Adila
Gjest ts Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Spørsmål og svar om kontantstøtte Barnet begynner i barnehage på heltid 1. august. Når opphører kontantstøtten? Svar: Kontantstøtten opphører måneden etter at barnet begynner i barnehagen - dvs. fra september i dette tilfellet. Hva betyr denne_ hva menes med opph;rer_ tusen takk for svar adila.9 jeg m[ vente p[ min mann. han har l[nt mobilen min med seg.
Adila Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Du får ihvertfall betaling for August. Så slik jeg forstår det så skal du få en utbetaling til. Opphører betyr at kontantstøtta avsluttes. Så det vil si den avsluttes i September.
Brukernavn Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Du får utbetaling til og med august. September får du ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå