Gjest krusine Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Græien e det at eg må ha nytt sængetøj, hæn e det billig? Eg trengar nytt sængetøj fort. Uansætt om det er dårlig kvalitet, eg har ganske enkælt ikkje økonomi til å takle Høie sengetøj osv får tidn. Oversatt til norsk Greien er det at jeg må ha nytt sengetøy, hvor er det billig? Jeg trenger nytt sengetøy fort. Uansett om det er dårlig kvalitet, jeg har ganske enkelt ikke økonomi til å takle Høie sengetøy osv for tiden. The cheaper, the better.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Dra på Europris, der har jeg sett sengetøy til rundt 50 kr
ashera Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Jysk har alt fra dyrt til billig. Ofte er det tilbud på noe av det dyre også!
Humleblomst Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Eller du kan ta en tur til sparkjøp eller ikea (ikea har litt andre størrelser på dynene og putene, det er det eneste).
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Eller du kan ta en tur til sparkjøp eller ikea (ikea har litt andre størrelser på dynene og putene, det er det eneste). Heia! Jeg har kjøpt en del sengetøy på sparkjøp, gode å ligge i, og fargene holder seg lenge i forhold til pris! Har kjøpt et grått sett m/ svarte blomster på og stripete underside til 99,- Er veldig fornøyd (Ellers har de et i turkis m/ blomster på til 59,-)
Antoinette Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Bohus har også rimelig sengetøy i 100% bomull. Se på www.bohus.no og klikk på tekstiler.
Gjest Gjest_kleopatra_* Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Hvis du bruker ebay, kan du få kjøpt rimelige sengesett i egyptisk bomull. Der koster de like lite som et dårlig "norsk" sengesett i grovvevet bommull.
g@brielle Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Kid! Kom reklamebrosjyre i posten i dag, mye billig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå