Gjest Ethereal Skrevet 2. juni 2003 #1 Skrevet 2. juni 2003 Har noen av dere erfaring med sminken til Biotherm??? Jeg har hørt fine ting om pudderet og den mascaraen som heter Open Eyes, men har ikke testet noen av tingene selv.
Elze Skrevet 2. juni 2003 #2 Skrevet 2. juni 2003 Jeg har Open Eyes mascaraen fra Biotherm og er veldig fornøyd med den. Lett å få et fint resultat og den sitter godt. Synes i hvert fall den er fin til "hverdags", men det hender jeg bruker en mascara som gir mer volum hvis jeg skal pynte meg litt mer.
*Lisa* Skrevet 3. juni 2003 #3 Skrevet 3. juni 2003 Har ikke prøvd pudder eller mascara, men derimot foundation og lipgloss: Jeg er kjempefornøyd med foundationen "Sense"! Synes den blir jevn og fin uten å bli for tett. Pluss for pumpeflaske. Er medium fornøyd med lipglossen: på mine lepper blir det veeeldig lite farge av den! Jeg har ganske mye farge i leppene selv, så det kan være derfor. MEN jeg må legge til at den har praktisk tube, fin glans, får ikke såre lepper, og den smaker godt! Så sånn til hverdags funker den fint, diskret og nøytral. *Lisa*
Gjest Solskinn Skrevet 3. juni 2003 #4 Skrevet 3. juni 2003 Jeg er veldig fornøyd med mascaraen, passe hverdagsøyenvipper! Er også fornøyd med foundationen jeg bruker, Sense!
Midnattsol Skrevet 7. juni 2003 #5 Skrevet 7. juni 2003 Har fått helt dilla på Biotherm-produkter, så sminken derfra skal nok prøves. Har lyst til å prøve foundation derfra. Hva er pris på den sånn ca?
Gjest Solskinn Skrevet 10. juni 2003 #6 Skrevet 10. juni 2003 Har fått helt dilla på Biotherm-produkter' date=' så sminken derfra skal nok prøves. Har lyst til å prøve foundation derfra. Hva er pris på den sånn ca?[/quote'] Jeg husker ikke sånt, for jeg handlet den på taxfree i höst en gang. Men den er ikke spesielt dyr sammenliknet med andre merker! Dröy er den og!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #8 Skrevet 10. juni 2003 Jeg prøvde først Sense foundation og var veldig fornøyd med den. Var nettopp ute og reiste og kjøpte pudder, øyenskygge og leppestift. Minst fornøyd med leppestiften, den har litt lite fuktighet for mine tørre lepper, men det andre virker veldig bra. Har bare brukt dem noen få ganger, men er så langt fornøyd.
Midnattsol Skrevet 27. juni 2003 #9 Skrevet 27. juni 2003 Har nå kjøpt foundation. Liker den veldig godt.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #10 Skrevet 30. juni 2003 Jeg har en liten tube med en gullfarga krem-ting fra biotherm. Den kan brukes både som kremøyenskygge og på leppene og som highlighter. Er fornøyd med den, tror nok jeg kommer til å kjøpe ny når den gamle er brukt opp. Det beste med den er at den fungerer veldig bra som øyenskygge fordi den ikke legger seg så innmari som en stripe i globallinja. Den er også utmerket å ha under vanlig øyenskygge for å gi spill i fargene. Jeg pleier å ha den under lysegrønn øyenskygge og det ser veldig bra ut. Det dumme er at det er litt lite farge i den, skal man ha litt sterk farge må man bruke litt mye. EPA
Gjest Jamila Skrevet 1. juli 2003 #11 Skrevet 1. juli 2003 Jeg har et par øyenskygger fra Biotherm, en vanlig presset pudderøyenskygge og en løs pudderøyenskygge i en liten flaske. Den løse pudderøyenskyggen er veldig bra! Lett å legge, skinner slik jeg vil den skal skinne (en hvit highlighter). Den vanlige øyenskyggen er helt grei, men litt vanskelig å legge. (blir lett for mye farge) Har også lipgloss-tube fra Biotherm, den er helt grei men litt klissete sammenlignet med mine favoritter Dior Addict og Versace.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå