Gjest lillelinn Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 ok,, jeg bestiller 2 kjoler. om de ikke er fine i det hele tatt får jeg bare selge dem. siden jeg kun betaler rundt 4-500 for dem, så får jeg ta sjansen... her er kjolene kjole 1 kjole2 så får vi bare se..... litt spent
mia83 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 ok,, jeg bestiller 2 kjoler. om de ikke er fine i det hele tatt får jeg bare selge dem. siden jeg kun betaler rundt 4-500 for dem, så får jeg ta sjansen... her er kjolene kjole 1 kjole2 så får vi bare se..... litt spent Så spennende! Begge er utrolig fine, men jeg likte egentlig nr 2 best, men ville valgt en annen farge bak enn rødt hvis mulig.
angara Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Åh så fine... Jeg har også lekt med den tanken. Bestilte fra Kina, og det var også utrolig billig, kunne nesten tatt to bare for å være mer sikker på at en av dem i allefall var fin og passet i størrelsen.... Men jeg får evt raskt bestille en ny hvis det er noe galt med den jeg får.
Gir Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Husk å oppdatere oss når du får dem da! Jeg også tenker hardt på å bestille derfra, men fint at du nå er test-kanin :gjeiper:
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Nydelige kjoler begge to!!! Nr.1 fant jeg på nettet i går, og falt pladask!! Har tenkt å bestille to kjoler jeg også, så moro at du har gjort det samme! Gleder meg til å høre om hvordan de er i virkeligheten. Sikkert utrolig lækre!! ;-)))
Gir Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 ok,, jeg bestiller 2 kjoler. om de ikke er fine i det hele tatt får jeg bare selge dem. siden jeg kun betaler rundt 4-500 for dem, så får jeg ta sjansen... her er kjolene kjole 1 kjole2 så får vi bare se..... litt spent Men du? Du mener vel ikke at du betaler 400-500kr for dem? 300 dollar er jo ca 1500kr. Så kommer toll og frakt i tillegg, så det havner vel på sånn omtrent 3000 for 1 kjole. Likevel billig da
Gjest lillelinn Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 jeg betaler under 70 dollar for dem :D pr kjole. og 80 dollar i frakt, de sendes som gave , så det blir ikke noe utgifter på mva osv
Gir Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 jeg betaler under 70 dollar for dem :D pr kjole. og 80 dollar i frakt, de sendes som gave , så det blir ikke noe utgifter på mva osv Prisen som stod på den ene kjolen var jo over 300 dollar? Har du fått spesialpris, eller hvordan fikset du det?
Gjest lillelinn Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 jeg bestilte fra et annet sted, men de hadde ikk bilde av den kjolen på nettsiden:D
Gir Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 jeg bestilte fra et annet sted, men de hadde ikk bilde av den kjolen på nettsiden:D Ååååååååja! Hva het det der du bestilte da? Hvis du er veldig fornøyd eller misfornøyd med resultatet må vi jo stryke/legge til riktig butikk på lista vår?
Gjest lillelinn Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 heter dhgate:D jeg skal holde dere oppdatert:D
Gjest Fru Mæla Skrevet 10. september 2008 #13 Skrevet 10. september 2008 Heisann Jeg syns nr en var penest ok,, jeg bestiller 2 kjoler. om de ikke er fine i det hele tatt får jeg bare selge dem. siden jeg kun betaler rundt 4-500 for dem, så får jeg ta sjansen... her er kjolene kjole 1 kjole2 så får vi bare se..... litt spent
Bomull Skrevet 10. september 2008 #14 Skrevet 10. september 2008 Så spennende, har du fått kjolene enda?
angara Skrevet 10. september 2008 #15 Skrevet 10. september 2008 Åh, så spennende... Jeg bestilte to stk for en stund siden, fra to forskjellige kinesiske ebay-firmaer. Den ene kostet 49 dollar pluss frakt, og var ikke figursydd, man bestilte en vanlig størrelse. Det skulle være back-up kjolen til den første jeg bestilte, som kostet nesten 100 dollar, og de skulle ha alle slags mål, og de trenger 1 mnd for å sy den. Nå har jeg fått back-up-kjolen til 49 dollar. Og jeg likte den kjempegodt, den passer perfekt og jeg kan godt tenke meg å ha den på! Så jeg får et dilemma hvis jeg liker den andre like godt. Spent på når den kommer.... Luksusproblem... og helt utrolig billig. Juhu!
Gir Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 Åh, så spennende... Jeg bestilte to stk for en stund siden, fra to forskjellige kinesiske ebay-firmaer. Den ene kostet 49 dollar pluss frakt, og var ikke figursydd, man bestilte en vanlig størrelse. Det skulle være back-up kjolen til den første jeg bestilte, som kostet nesten 100 dollar, og de skulle ha alle slags mål, og de trenger 1 mnd for å sy den. Nå har jeg fått back-up-kjolen til 49 dollar. Og jeg likte den kjempegodt, den passer perfekt og jeg kan godt tenke meg å ha den på! Så jeg får et dilemma hvis jeg liker den andre like godt. Spent på når den kommer.... Luksusproblem... og helt utrolig billig. Juhu! Hvilke firmaer var dette da? Me want links!
angara Skrevet 10. september 2008 #18 Skrevet 10. september 2008 Hvilke firmaer var dette da? Me want links! http://stores.ebay.com/evening-dress-store (har mange kjoler, ikke alle er brudekjoler...) http://stores.ebay.com/ebridalstore (stort utvalg) Jeg liker enkle kjoler, da... Sikkert mange som har mye mer spennende ting, men jeg fant i allefall noe jeg likte her. Som sagt er ikke kjolen min fra ebridalstore kommet ennå, så jeg vet ikke hvordan kvaliteten og slikt er der.
Bomull Skrevet 10. september 2008 #19 Skrevet 10. september 2008 www.dhgate.com Har du fått kjolene enda?
Branna Skrevet 10. september 2008 #20 Skrevet 10. september 2008 Det var jo egentlig veldig lurt, siden du likevel ikke betaler så mye for dem. Får bare håpe ikke kvaliteten blir så altfor dårlig, da, det er jo det som er risikoen. Men da har du jo forhåpentligvis fremdeles tid til å kjøpe en ny kjole, siden de andre likevel var så billige. Jeg likte kjole nr 2 best, men ville valgt i grønn i stedet for rød Men det er nå meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå