Kvepp Skrevet 12. august 2008 #1 Del Skrevet 12. august 2008 Har sett på nettet at det selges putetrekk som jeg kan få mitt eget motiv/bildet.. Men er litt kjedelig å bare ha pute med motiv å ikke lik dyne til.. Så det jeg lurer på er om det er noen som vet om det er mulig å få kjøpt dynetrekk med eget motiv også.. Har letet på flere forskjellige nettsider men finner det ikke noe sted. Håper på svar fra noen som hvertfall kan svare på om det er mulig å få taki eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #2 Del Skrevet 23. august 2008 Har sett på nettet at det selges putetrekk som jeg kan få mitt eget motiv/bildet.. Men er litt kjedelig å bare ha pute med motiv å ikke lik dyne til.. Så det jeg lurer på er om det er noen som vet om det er mulig å få kjøpt dynetrekk med eget motiv også.. Har letet på flere forskjellige nettsider men finner det ikke noe sted. Håper på svar fra noen som hvertfall kan svare på om det er mulig å få taki eller ikke.. Hvor selges dette?? Jeg har lett etter akkurat putetrekk med eget motiv, men greide ikke å finne det noe sted, så jeg endte opp med å sy på motivet selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvepp Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 17. september 2008 Hvor selges dette?? Jeg har lett etter akkurat putetrekk med eget motiv, men greide ikke å finne det noe sted, så jeg endte opp med å sy på motivet selv.. www.japanphoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #4 Del Skrevet 31. august 2014 noen som har funnet noe nå? Anonymous poster hash: 11d10...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå