Gjest Chrizzy Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hvordan ville du ha reagert om ditt barn satt og solgte pannekaker utenfor en butikk uten at du hadde hørt noe om det på forhånd? Hva om barnet sa til deg at h*n ikke kunne fortelle hvorfor de gjorde det, men at det var til en god og viktig sak? La oss si at barnet er mellom 10-12 år. Hva ville du gjort?
Gjest Lamia Lenis Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Ingenting tror jeg. Pleide å selge mange ting da jeg var mindre selv. (Til blodpris )
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Hadde kjøpt ei pannekake for å støtte en hemmelig sak. Hadde han begynt å snakke russisk hadde jeg derimot begynt å lure litt.
Gjest virvelvind Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Jeg ville sikkert kjøpt en pannekake å latt h*n holde på. Jeg solgte alt mulig da jeg var lita, eller prøvde iallefall. Tviler på at det er noen fare for en hemmelig konspirasjon blandt ungene.
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Jeg hadde blitt stolt over at barnet mitt viste tegn til forretningssans. Mest sannsynlig ville jeg kjøpt et par pannekaker og tilbyd barnet penger for å lage middagen hjemme den dagen også
Gjest nbp Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 trur jeg først og fremst ville spurt hvor hun hadde fått tak i de? så ville jeg kansje kjøpt noen.
trollmor77 Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Enig! Ville ha undersøkt hvor pannekakene kom fra, og så kjøpt en selv. skal se pengene går til snop! Jeg solgte også hjemelagede lodd på dørene med hjemelagede premier. fikk solgt noen husker jeg og kom i avisa. Ga pengene til et lokalsykehus. Men kremmer ble jeg aldri.
camilla* Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Da hadde jeg spurt vor de fikk pannekakene fra, og så kjøpt noen. Men hadde senere (hjemme) spurt hva hemmeligheten var for noe. (jepp- sinnsyk nysgjerrig..) Her en dag gikk de rundt og solgte blomsterbuketter.... men venninna tok alle pengene.. logikken hennes ble da at neste gang kunne hun gi bort blomster istedet siden hun ikke tjente noe på det. Ingen kremmer her i gården nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå