Envy Skrevet 12. august 2008 #1 Del Skrevet 12. august 2008 det er egentlig ikke viktig å vite, men spør litt for morros skyld.. Jeg møtte en kar i mai, og vi hadde sex.. vi møttes igjen, hadde sex.. vel for det meste har det gått ut på fyll og sex hver gang vi har møttes. men han bor langt unna og mellom fylleslagene har vi snakket på msn/tlf osv. snakket masse masse, og vi har det ganske gøy når vi første møtes.. vi snakker sammen om alt, jeg tror begge tror vi har et slags "monopol" på hverandre.. sist gang jeg møtte han gjorde han noe veldig dumt, og jeg gjorde noe veldig dumt.. etter det snakket jeg ikke med han på lenge før han i fylla begynte å slenge masse dritt til meg på msn.. et par dager etterpå kom han på msn å unnskyldte seg for at han hadde sagt så mye rart.. selv om jeg fortjente det :gjeiper: Bryr han seg litt? Det bare føles som vi har en ufrivillig greie på gang, fordi begge er single og nyter det til de grader, men samtidig føles det som vi er litt mer tiltrukket av hverandre enn det vi begge vil.. om dere skjønner :gjeiper: hehe, vil vel egentlig ikke noe sted med dette innlegget, men tror dere noe av denne nonsensen min stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå