lille_lam Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hei, hva synes dere om dette produktet? Jeg vurderer å kjøpe det, og lurer på om det er noen som har erfaring med dette produktet eller tilsvarende produkter? http://www.hypo-allergenic.no/default.pl?showPage=182
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Har ikke erfaring med produktet, men må si meg litt skeptisk til ting som er "100% fri for kjemikalier" når det inneholder organiske syrer og "citrox natural biocide". Er det noe sitronbasert, eller noe annet? Jeg innbiller meg at det er like greit å støvsuge ofte med allergivennlig støvsuger, men om noen har gode erfaringer med produktet er jeg nysgjerrig da jeg har en allergisk samboer.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Det der så jo helt genialt ut!! jeg bor i ett hus jeg deler med andre og andre folk har sovet på madrassen för meg, så den der er jo helt genial !! ;p tror jeg går for en sånn en altså! Ps. jeg har lett for og bli påvirket av reklame..
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 KJØP DERE OVERMADRASS OG VASK DEN! HErregud, vasker min hele tiden jeg. Men så hater jeg middbæsj, vet ikke med dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå