Gå til innhold

Pizzasnurrer evt annen mat man kan lage og så varme opp igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ok, dette kan bli et litt knotete spørsmål hehe..

En klubb jeg er på skal arrangere turnering i noe og jeg skal være den som selger noe og spise.. Pølser kan man jo alltids ha, men jeg vil ha noe mer spennende tenkte jeg, pølser er det jo ikke så særlig mat i.

Jeg tenkte på pizzasnurrer, men hvis man steker de hjemme, vil det være mulig å f.eks varme de opp i en stekepanne med olje eller lignende eller blir det helt feil?

Evt andre ideer til hva man kan lage hjemme og så varme opp ved hjelp av stekepanne eller noe slikt, har bare en stekeplate der borte.

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har god erfaring med å varme pizzasnurrer på engangsgrill. De blir litt mørke under, men...

Du kan jo også lage porsjonspaier, de er små og greie å varme på grillen, helst i folie.

Har du en litt stor kjele, så kan du ha vann i bunnene, og en rist over, pakke pizzasnurrene i folie og varme over vannbadet. Da burde de blir gode.

Skrevet

Hva med noe så enkelt som en god suppe :spise:

Kun en stor kjele, og gode krus til å spise/drikke av. Går også ann å ha varme drikker å selge hvis de er kaldt i været. Hva med kakao med krem...

Skrevet

Prøver jeg å selge suppe på et arrangement hvor alle bortsett fra meg er menn så får jeg nok høre det. Suppe er jo ikke skikkelig mat :fnise:

Skrevet (endret)

Sent svar dette kanskje, men...

Det går også fint å varme pizzasnurrer, fylte horn o.l over svak/middels varme i en gryte med lokk. Så lenge du passer godt på. Eventuelt ha en damprist nedi gryta.

Endret av Emera
Skrevet

Sent svar nei, det er nok ikke før i november det skjer, men jeg ble minnet på det nå så da tente jeg at jeg måtte spørre mens jeg enda huska på det.

Skrevet

Hva med en god gryte med hjemmelaget lapskaus, eller en eller annen hjemmelaget gryterett, eller finnbiff?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...