Gå til innhold

Tina Ritzi i Drammen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og forloveren min skal dit å se på kjoler.

Jeg bryr meg fint lite om servicen der. Vi vil ikke ha hjelp:P

Vi vet hva vi er ute etter, og det som evt må fikses på, fikser vi på selv.

Men er det noen som vet om de har hjemmeside med kjolene sine?

• 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en fascinerende tråd!

Jeg forstår godt damen som følte for å rose Tina Ritzi-butikken, til tross for at tråden er gammel. Selv var jeg på jakt etter åpningstidene, da jeg så denne tråden.

Jeg var innom Tina Ritzi for et par uker siden og min opplevelse kunne ikke vært lengre fra det som ble beskrevet her. Servicen var noe av det bedre jeg har fått i Norge; kjole etter kjole ble funnet frem, jeg fikk alt hjelp jeg trengte og etter 24 kjoler fant jeg min drømmekjole. Det var en kjole jeg selv aldri ville prøvd, og jeg er veldig glad for at damen i butikken ba meg om å prøve den allikevel.

Kanskje var jeg heldig, eller kanskje var det du som var uheldig.

Skrevet

Jeg og forloveren min skal dit å se på kjoler.

Jeg bryr meg fint lite om servicen der. Vi vil ikke ha hjelp:P

Vi vet hva vi er ute etter, og det som evt må fikses på, fikser vi på selv.

Men er det noen som vet om de har hjemmeside med kjolene sine?

Hei,

Nei, de har ingen hjemmeside. De får inn nye kjoler hele tiden, så det er bare å dra dit, sette av et par timer og NYTE det :)

Skrevet (endret)

En butikk jeg ikke vil skryte for mye av, er Brudesuiten/Bryllupet hos Fru Larsen i Sandefjord.

Jeg var med forloveren min og ei venninne der og så etter brudekjole. Først forklarte jeg litt om hva jeg var ute etter (kjole uten slep og empireliv først og fremt) Det fikk jeg beskjed om at omtrent ikke var å finne. Så ho fant et par andre kjoler til meg.

Etter et par-tre kjoler virka ho omtrent lei av å hjelpe til, og heller negativ i holdning fordi jeg så etter kjole over ett år før bryllupet.

Ho sa derimot ikke noe om det, bare generell væremåte.

Den femte kjolen jeg prøvde, ble kjolen jeg kjøpte til slutt, men da vi skulel gå, så venninna mi tilfeldigvis i tilbudsstativet - der det hang en enkel kjole uten slep med empireliv.... Og om ho ikke ville selge meg tilbudsvarer...så fører de visstnok Lilly, hvor jeg så to-tre kjoler jeg kunne tenkt meg fra nettkikking..

Søstra mi var og innom der når ho skulle gifte seg, sammen med sin tilkommende svigerinne.

Svigerinna hadde da en sønn på rundt ett år, og han fikk knapt komme inn og sitte på fanget til mora i butikken. Ikke bevege seg, ikke sitte i vogna eller noe..

De er stort sett frekke der. Forloveren og venninna mi skjønte ikke hvorfor jeg gadd å kjøpe kjole der i det hele tatt. Men det er utrolig lite brudebutikker i Vestfold, så ett sted måtte jeg begynne. Det bare ble til at Kjolen var der.

Endret av høstbryllup

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...