Gå til innhold

TINA RITZI BUTIKK I DRAMMEN!


augustjenta

Anbefalte innlegg

Jeg var å kjøpte meg en selskapskjole hos Tina Ritzi i Drammen. Kjolen var kjempe-fin. Jeg prøvde den, og den måtte legges opp litt i bånn, og stroppene måtte tas inn litt. Skulle jo ikke være det største problemet det. Jeg henta kjolen min en uke etterpå, dama i butikken spurte om jeg ville prøve den. Men det var ventetid, og jeg måtte hente dattera mi, så jeg gjorde ikke det (dumt)! Men regna jo md alt var i orden, var jo ikke akkurat store jobben som skulle gjøres på den. Da jeg skulle prøve den fredag, dagen før jeg skulle i bryllup, fikk jeg ikke igjen glidlåsen i ryggen!!!!!! Noe hadde tydelig skjedd. Ville prøve igjen så jeg holdt pusten, typen skulle dra igjen glidlåsen, fikk den nesten helt opp, jeg slapp pusten og dermed røk glidlåsen. Jeg ringte til de for å spørre hva for jobb dem hadde gjort på den, siden den plutselig ikke passa?! Ville at jeg skulle komme ned med den for å vise dem. Det gjorde jeg. Dem kom med den ene dårlige unnskyldnigen etter den andre hvorfor kjolen nå var for liten. Dessuten var den ikke like fin over bysten som da jeg kjøpte den. Stod to "tuter" ut av kjolen, den ene større enn den andre. Men uansett, dem ville ikke ta på seg skylden for at kjolen ikke passa.. Så det var mitt problem hvordan jeg skulle få fiksa den... Kjole til 2500 kr var ubrukelig. Takket være en snill dame, 5 timers jobb, med ny glidlås, og kjolen ble sydd ut litt, fikk jeg den akkurat på meg.. Men søstra mi skulle også hente kjolen sin der uka etter, den skulle dem gjøre akkurat samme jobben på, lengde og stropper. Tror dere dem hadde gjort en bra jobb? Niks. Jeg sa at du må prøve kjolen før du tar den med deg hjem, og det gorde hun. Kun den ene stroppen var blitt kortere!! Fins det noen skakke mennesker her som kan passe med en lang og en kort stropp??? Og det var også blitt noe kluss med lengda på kjolen. Hun hadde kjørt to timer en vei for ¨hente den, og det sa hun til dem. Til svar til det fikk hun; oi da... Nei for en butikk, for en service!! Nei takk. Jeg anbefaller ALLE til å styre unna den butikken der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Camilla_*

Til Kjolekjøper.

Det virker noe rart det som har skjedd med deg som har vært uheldig med kjole fra Tina Ritzi i Drammen. Må vel si at det og være så sent ute med å kjøpe selskapskjole og ikke ta seg tid til å prøve engang virker litt dumt.

Det kan nok hende at du må ta dette på din egen kappe når du ikke tar deg den tiden det trengs for å kjøpe et så spesiellt plagg.

Har kjøpt kjoler der selv etter anbefaling fra venniner som i likhet med meg skryter veldig av hyggelig og hjelpsom betjening.

JEG VIL ANBEFALE DENNE BUTIKKEN PÅ DET VARMESTE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Kjolekjøper.

Det virker noe rart det som har skjedd med deg som har vært uheldig med kjole fra Tina Ritzi i Drammen. Må vel si at det og være så sent ute med å kjøpe selskapskjole og ikke ta seg tid til å prøve engang virker litt dumt.

Det kan nok hende at du må ta dette på din egen kappe når du ikke tar deg den tiden det trengs for å kjøpe et så spesiellt plagg.

Har kjøpt kjoler der selv etter anbefaling fra venniner som i likhet med meg skryter veldig av hyggelig og hjelpsom betjening.

JEG VIL ANBEFALE DENNE BUTIKKEN PÅ DET VARMESTE.

Jeg har selv ingen erfaring med denne butikken, så det kan tenkes den er superflott og at TS har vært kjempeuheldig... men jeg får da virkelig ikke inntrykk av at det er det tidsmessige som er problemet her? Spiller ingen rolle når hun kjøper kjolen... har butikken gjort en feil, bør de vise vilje til å fikse det. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å ta seg en tur inn på brudedelen og man ser at denne butikken ikke er anbefalt..

Har selv hvert der inne et par ganger, blir aldri møtt med et hei, skal man spørre om noe er de som oftest opptatt med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jobber du/eier du butikken eller gjest? Siden du er den eneste som har svart i en over to måneder gammel tråd :fnise:

Mye som tyder på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_iselin_*
Jeg var å kjøpte meg en selskapskjole hos Tina Ritzi i Drammen. Kjolen var kjempe-fin. Jeg prøvde den, og den måtte legges opp litt i bånn, og stroppene måtte tas inn litt. Skulle jo ikke være det største problemet det. Jeg henta kjolen min en uke etterpå, dama i butikken spurte om jeg ville prøve den. Men det var ventetid, og jeg måtte hente dattera mi, så jeg gjorde ikke det (dumt)! Men regna jo md alt var i orden, var jo ikke akkurat store jobben som skulle gjøres på den. Da jeg skulle prøve den fredag, dagen før jeg skulle i bryllup, fikk jeg ikke igjen glidlåsen i ryggen!!!!!! Noe hadde tydelig skjedd. Ville prøve igjen så jeg holdt pusten, typen skulle dra igjen glidlåsen, fikk den nesten helt opp, jeg slapp pusten og dermed røk glidlåsen. Jeg ringte til de for å spørre hva for jobb dem hadde gjort på den, siden den plutselig ikke passa?! Ville at jeg skulle komme ned med den for å vise dem. Det gjorde jeg. Dem kom med den ene dårlige unnskyldnigen etter den andre hvorfor kjolen nå var for liten. Dessuten var den ikke like fin over bysten som da jeg kjøpte den. Stod to "tuter" ut av kjolen, den ene større enn den andre. Men uansett, dem ville ikke ta på seg skylden for at kjolen ikke passa.. Så det var mitt problem hvordan jeg skulle få fiksa den... Kjole til 2500 kr var ubrukelig. Takket være en snill dame, 5 timers jobb, med ny glidlås, og kjolen ble sydd ut litt, fikk jeg den akkurat på meg.. Men søstra mi skulle også hente kjolen sin der uka etter, den skulle dem gjøre akkurat samme jobben på, lengde og stropper. Tror dere dem hadde gjort en bra jobb? Niks. Jeg sa at du må prøve kjolen før du tar den med deg hjem, og det gorde hun. Kun den ene stroppen var blitt kortere!! Fins det noen skakke mennesker her som kan passe med en lang og en kort stropp??? Og det var også blitt noe kluss med lengda på kjolen. Hun hadde kjørt to timer en vei for ¨hente den, og det sa hun til dem. Til svar til det fikk hun; oi da... Nei for en butikk, for en service!! Nei takk. Jeg anbefaller ALLE til å styre unna den butikken der.

Jeg har selv kjøpt kjole derfra den var veldig fin og jeg fant akkurtat passe de var hyggelige og hjelpsomme når jeg skulle hente den var jeg 30 min forsein men hun dama åpnet butikken bare for at jeg skulle hente den så de er veldig hyggelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_IJA_*

Vill bare fortelle kjapt at jeg har også hatt endel problemer med denne butikken.

De har hatt en kjole til rep. nå i over et halvt år, og hver gang jeg ringer og spør etter den, så vet de ikke hvor den er i systemet.

De får ut februar på seg til og fremskaffe min kjole, deretter går jeg mere drastisk frem.

Lei hele butikken, her er det bare og styre unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg har også hatt problemer med denne butikken. Jeg kjøpte en kjole som jeg skulle bruke samme helg. Jeg fortalte dette til de som hjalp meg.

Jeg dro hjem og prøvde den for å vise den frem. Hengte den opp og la den i plastikk for å returnere den og bytte med en annen kjole fordi jeg ombestemte meg.

Da jeg skulle returnere den fant de flekker på kjolen. Det var sånne som du egentlig ikke ser, de brukte lang tid for å finne de.

De sjekket ikke kjolen så grundig da jeg kjøpte den, og jeg synes det var merkelig at det bare skulle komme hvite flekker på den når alt jeg hadde gjort var å prøve den med en gang og henge den opp i samme plastikken.

Måtte betale 250 kr i renseutgifter. Jeg går ALDRI dit igjen. Det er flere ting jeg ikkeliker med dem, men orker ikke komme inn på det akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...