Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en sparebøsse av den typen som har ulike søyler, en for tjuere, tiere og femmere f.eks og er gjennnomsiktig og merket med hvor mye penger du har spart opp når du kommer til forskjellige punter oppover i søylen? Hmm.. følte dette ble en dårlig forklaring, men hvis noen skjønner hva jeg mener er jeg takknemlig for tips. Evt også om andre fine sparebøsser, men jeg er litt opptatt av at det skal være litt motiverende i den grad at du har litt peiling underveis hvor mye du har spart opp.
Pasha Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 på nytt og nyttig.. husker at jeg i allefall så en sånn en der for noen år tilbake. men trur den var i messing da
Scorpina Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg hadde en sånn i grønn i min.....grønne ungdom... ¨ Gyselig grønnfarge forresten, men det var artig å se hvor mye jeg klarte å spare ja
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Jeg leter også etter en sånn... har du funnet noe?
Gjest Gjest_Monika_* Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Ååh elsker sånne. Fant mine to på loppemarked for lenge siden, rent tilfeldig. Føler det er standard loppemarkedting.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Kjøpte klin ny for to år siden. Tilpasset dagens mynter.Tror det var på lekebutikken "Yes". Kjøpte fem stykker, for jeg hadde savnet denne type sparebøsse. Dermed ble det julegaver til alle de minste i familien
Miko Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Her er en annen variant. Om ikke linken funker så heter den sparetårnet og ligger under "inspirasjon".
Wildy Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har en slik, men småmynter går stort sett ned i en sparebøsse av typen hermetikkboks ( med yndig kattemotiv på). Fikk den av mine barn i bursdagsgave. Stor er den også, og jeg er spent på hvor mye det faktisk blir på den når vi engang må fram med boksåpneren.
Zzyzx Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Åh, enda en ting jeg ikke visste at jeg bare måtte ha! Da er det ut på jakt etter jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå