Gå til innhold

Aktiviteter etter middagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er opplegget/planen utover kvelden? Bare dansing og mingling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dansing og mingling er det jeg er vant til, og det har fungert bra det. I et bryllup jeg var i ble det vist bilder fra utdrikningslagene på storskjerm litt utpå kvelden

og så kaker, da... og det store øyeblikket med skjæring av det første kakestykket.

Gjest StoreSky
Skrevet

Samme som ovenfor.

Vi skal ha:

- middag 3-retter, noen FÅ taler.

- så kaker, kaffe avec, mingling, etc.

Vi ønsker å ha det uformelt. Mannen har uttrykt at han gjerne vil ha kakeoppdelings sermoni, den blir vel da sånn etter at folk har fått seg påfyll/kaffe, etc. Så bæres bryllupskaken frem etc.

Gjest sarping
Skrevet

Vi delte inn selskapet i lag, venner og familie godt blandet, og hadde quiz og brudeparet. Det var uformelt og morsomt, og skapte god stemning blant gjestene. :)

Ellers hadde vi da dans, mingling og kake. ;)

Skrevet

vi hadde også quiz! eller... "bryllupsnøtter" da... :fnise: med innlagt talent-konkurranse. meget fornøyelig hehe

Skrevet

Vi skal ha en konkurranse for forloverene.. der de må svare på diverse spørsmål.. noen om oss og noen om andre gjester i bryllupet.. tror det blir morsomt... ellers er det brudevals og kakekutting....

tiden går fort, så tror gjestene syns det er litt deilig med litt uformell tid også.. til å sitte å snakke med de andre gjestene.. vi har mye vennepar, så er mange som kjenner hverandre godt.

Skrevet

Etter middag og kaffe avec, blir det bryllupsvals. Deretter er det musikk, dans og åpen bar... ;) Regner med at folk klarer å lage en fest ut av det, uten at man må engasjere dem i tåpelige leker. Sånt skal jeg spare mine gjester for, siden jeg hater det selv!

Skrevet

Åh, jeg lurer litt på dette selv. En stor del av gjestene våre drikker heller ikke, og jeg ser ikke for meg at de danser heller. Vennene våre og halvparten av familien tar seg gjerne en tår, og er til dels ganske livlige. Jeg lurer på om det er bra å ha noen ting på programmet, slik som quiz el l, for å "samle" gjestene litt, og drive kvelden framover, og unngå at det blir to "leirer" i salen.

Men hva....

Gjest Siripiri
Skrevet
vi hadde også quiz! eller... "bryllupsnøtter" da... :fnise: med innlagt talent-konkurranse. meget fornøyelig hehe

Dette hørtes morsomt ut! Hvordan la dere opp spørsmålene? Og hva gikk talentkonkurransen ut på? :fnise:

Jeg kunne godt tenkt meg til å hatt noe slikt i vårt bryllup, å gjøre noe morsomt etter alt det seriøse før på dagen :briller:

Gjest Fru Mæla
Skrevet
Hva er opplegget/planen utover kvelden? Bare dansing og mingling?

Da middagen var over kom våre kaffegjester. For å inkludere de mest mulig startet vi hele "kaffen" med poloniese, som endte på gårdsplassen og med fyrverkeri. Etter det hadde vi kakespising! Så var det tid for litt "gøy", da hadde vi en lek hvor vi var oppe på scenen, og brødrene våre sto bak og var "hendene" våre mens vi skulle svare på spørsmål, var veldig artig. Så hadde vi diverse sangnummer (vi er veldig musikkfamilie), jeg sang til min mann, så hadde vi dansing, og kasting av bukett og strømpebånd! Hehe! :) Min bror immiterte kjediser og ja... Mye man kan gjøre, men leker, quiz osv slår alltid ann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...