Gå til innhold

Hva er det med kristne og homofili?

Gjest Krist1

Anbefalte innlegg

Gjest Pinneved
Verden trenger homofile mer enn den trenger kristne. Kristne skal "go forth an multiply", homofile kan ikke få barn ved "uhell", og med tanke på en del av områdene som er grovt overbefolket og lutfattige, så vet jeg hva som hadde vært kjekkest...

Gay-bomb, anyone?

Amen!;) Skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av å sette bortskjemte drittunger til verden her i landet, når det finnes så mange barn der ute som trenger foreldre og omsorg. Dette er barn som ville satt pris på det de får! Flere burde adoptere. The end.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Go forth and multiply" er i det hele tatt en særs destruktiv policy. Hadde gud vært allvitende, hadde h*n hatt bedre vett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen!;) Skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av å sette bortskjemte drittunger til verden her i landet, når det finnes så mange barn der ute som trenger foreldre og omsorg. Dette er barn som ville satt pris på det de får! Flere burde adoptere. The end.

Jeg er helt enig.

Problemet ligger i at det er så jævlig vanskelig å få adoptert og det tar eviglang tid.

Fiks på dette, fjern idiotien ved at homofile ikke får adoptere, og mange, mange barn vil få flotte hjem.

Feil diskusjon tho.

Hva det er med kristne og homofile?

Jeg gjetter sterk på denial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den tro at homofili smitter åndelig, og at det er destruktivt for et samfunn, men jeg er imot fordømming, og at verden har blitt til sånn at forskjellige folk må bare tilpasses i samfunnet, jeg bare håper de finner frelsen i Jesus Kristus, fordi alle kunne trenge å få den tunge byrden av ufullkommenheten vi er i, å få den løftet vekk i Joh 3,16-opplegget.

Og videre bare ny vin i den nye skinnsekken, nåde på nåde.

Synd var og er men skal ikke mere være, mens Gud var og er og skal være til evig tid.

Man kan velge å være i mørket, men til slutt vil man hate lyset, men det som er bra med nåden er at jo mørkere steder du har vært,

så vil du sterkere kjenne kjærligheten lyset har for deg når du slipper å gjøre annet enn å ta imot,

og om homoer eller andre utilpassede blir støtet ut av dette valget, så har de gjort djevelens arbeid. Det må da snart bli slutt på denne loviske kirken som har holdt på siden middelaldreren, de har fylt gammel vin i ny skinnsekk.

Svake kristne tyr til loven når de blir tomme, de har sluttet å søke Gud når stoltheten kom over dem igjen, og det ble en konkuranse å holde loven ved egen kraft, de kunne rose seg selv og rakke ned andre.

Men det må ærlig sies at folk som elsker tomheten i mørket ikke vil like nåden, for i loven kan du skjule ditt indre. Mens nåden kler deg naken, men du aksepterer det, for hjelpen er å finne innenifra.

Og så er det de som synes historien er for tynn, men dere får filosofere litt på dere selv, og se om du ikke må lete litt dypt for å finne dype svar.

Gud velsigne dere som det står på slutten av hvert brev fra Paulus, Guds nåde i Jesus Kristus være med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...