thala Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Supert forum for oss gifteklare. Har lest gjennom alt som står her, å det er masse bra. Skal gifte meg med min kjære 27. September 2008, så det begynner å nærme seg. Det jeg synes har vært den største utfordringen er musikken på kvelden og bil. Finner ikke mye opplysninger om dette på nettet, så om det er noen som har noen som helst ide, så er det bare å komme med det. Ellers så har det gått ganske supert med planleggingen frem til nå. Er en persjon som jobber best under press, så det er først nå den siste måneden at det virkelig har tatt løst. Fint at man deler erfaringer, men smaken er som baken, delt. Mine erfaringer med baker walderhaug er ikke annet en gode, og kan appsolut annbefale de på det varmeste. Ett meget pent og stilfult lokale er helt klart Frimurer Logen, med sine majestetiske store rom, og fult utstyrt kjøkken, for meg finnest det ikke noe annet valg. Vi ønsker da runde bord, å de eneste som leiger ut dette i Ålesund er XL, som vi for øvrig vurderer å bruke til å lage mat. Når det gjelder fotograf så er der en del å velge mellom, å jeg tror ikke nødvendigvis at de mest ommtalte er de dyktigste. Men det jeg tror er viktig er at man lager en kontrakt med fotografen dersom han blir syk, eller noe annet skulle dukke opp. Hva gjør man da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå