Gjest lillelinn Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 noen som vet om noen stoooore brude salonger rundt om? helst et sted mellom lillestrøm/skien..
Gjest lucky08 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 noen som vet om noen stoooore brude salonger rundt om? helst et sted mellom lillestrøm/skien.. vet ikke å store de er medn du har agape i oslo og anna bee i drammen finnes jo super mange salonger i oslo da..
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 I Drammen har du jo Anna Bee og Brudesenteret. Hos Anna Bee synes jeg damene var ufyselige, rett og slett. Hun som sto der gjorde det ganske klart at hun ikke trodde forholdet kom til å vare helt fram til bryllupet (og dette skjønte hun da etter at jeg hadde vært i salongen i 5 minutter, og uten å ha snakket med meg) Men hos Brudesenteret fikk jeg hjelp og de var hyggelige. Eneste jeg ikke likte var at det virket som de hadde veldig dårlig tid, og ville ha meg til å bestemme meg med en gang.
augustjenta Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 I Drammen har du jo Anna Bee og Brudesenteret. Hos Anna Bee synes jeg damene var ufyselige, rett og slett. Hun som sto der gjorde det ganske klart at hun ikke trodde forholdet kom til å vare helt fram til bryllupet (og dette skjønte hun da etter at jeg hadde vært i salongen i 5 minutter, og uten å ha snakket med meg) Men hos Brudesenteret fikk jeg hjelp og de var hyggelige. Eneste jeg ikke likte var at det virket som de hadde veldig dårlig tid, og ville ha meg til å bestemme meg med en gang. Oi! Jeg har en helt annen oppfatning av brudesalongene i Drammen. Har kjøpt min kjole hos Anna Bee. Er kjempe-fornøyd med hvordan jeg ble tatt imot der. Hos Brudesenteret hadde dem rett og slett ikke tid til å ta meg imot i det hele tatt, litt som pia 30.08.08 nevner, ikke en gang noe hei da jeg kom inn i butikken.. Så jeg anbefaller mer enn gjerne Anna Bee i Drammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå