Silfen Skrevet 11. april 2002 #1 Del Skrevet 11. april 2002 Har dere sett denne eller? http://www.damebeger.no Vet ikke helt hva jeg syns jeg.....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. april 2002 #2 Del Skrevet 11. april 2002 Dette virket guffent for min del! Isj isj isj... Og det har ingenting å gjøre med at jeg har problemer med blod eller noe, synes bare det virker sært og rart... Tror ikke det blir en slager for å si det sånn!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. april 2002 #3 Del Skrevet 11. april 2002 He,he,he! Jeg synes bind/tampong er helt greit å bruke så jeg tror ikke jeg kutter ut noen av dem til fordel for "damebegeret" nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. april 2002 #4 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg kan ikke fatte at de kan få den dingsen til å fungere sikkert. Og hvordan kan du unngå og merke at du har den inni deg? Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. april 2002 #5 Del Skrevet 11. april 2002 Hadde vært artig om noen m praktisk erfaring kunne uttalt seg.(Vær gjerne anonym damer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. april 2002 #6 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg tror ikke at noen vil vedkjenne seg at de faktisk pressen en gummi-trakt lang oppi **** Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. april 2002 #7 Del Skrevet 11. april 2002 D er jo derfor jeg gir dem muligheten til å svare anonymt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. april 2002 #8 Del Skrevet 11. april 2002 Saling være anonymiteteten. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. april 2002 #9 Del Skrevet 11. april 2002 Ja d er mange feiginger som berger seg på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. april 2002 #10 Del Skrevet 11. april 2002 Oh hunney, don't even get me started on that. Men tilbake til denne hendige trakten, hvis du kjøper den og den ikke funker kan man jo alltid bruke den til te trakt. Milla _________________ Den eneste ekte Milla1212[ Dette Innlegg er endret av: Milla den 2002-04-11 19:20 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 11. april 2002 #11 Del Skrevet 11. april 2002 I så fall bør den vel kun brukes til "Red Fruits"-te de første gangene. Takke meg til p-sprøyte! Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. april 2002 #12 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg for min del sverger til tøybind. http://home.swipnet.se/ecosoft/ Har brukt det i to år, og kommer aldri til å gå tilbake til syntestiske bind og/eller tamponger. Og det er noe i det der med å spare miljøet -syntetiske engangsbind er tross alt ikke nedbrytbare. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. april 2002 #13 Del Skrevet 11. april 2002 Interessant, Nelle, dette hadde jeg aldri hørt om en gang.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 12. april 2002 #14 Del Skrevet 12. april 2002 Tusenfryd: Ja, det er interessant. Som sagt -jeg har brukt tøybind i 2 år, og kommer aldri til å gå tilbake til engangsbind. Skal jeg fortelle deg litt om tøybindene? De ser ut (i størrelse/tykkelse)akkurat som Libresse Invisible med vinger. Det kan virke rart, at de er så tynne siden de er laget i tøy, men de lekker aldri! Er et eller annet innlegg som sperrer for lekkasjer inne i bindet. Vingene har små trykknapper som du fester på undersiden av trusa (nb! ikke egnet for ridning/sykling -det finnes egne bind for dette!). Etter at du har brukt bindet bretter du det sammen og folder vingene (med "utsiden" ut -slik at evt. blod ikke synes) over bindet, og knepper vingene sammen -da er bindet som en liten firkant som du bare slenger sammen med skittentøyet. Jeg vasker mine bind på 60 grader sammen med håndkler. De tar minimal plass i vaskemaskinen, og de tørker veldig fort. Når jeg er på jobb bare bretter jeg det brukte bindet sammen og putter det i veska (i en liten tøypose), så legger jeg det i skittentøyet når jeg kommer hjem. Noen bløtlegger bindene i kaldt vann før de vasker, men jeg har funnet ut at det trenger man egentlig ikke. De er veldig behagelige å bruke -med Libresse og (særlig) Always hører man ofte "knitrelyder" i bindet når man går pga bindet er i plast. Det unngår man ved tøybind. Tøybind lukter heller ikke pga luft slipper til. Jeg bestilte bindene fra linken ovenfor. Bindene kostet ca. 1000 kr -men de er evigvarende -jeg har allerede spart dem inn! Jeg har 10 stk. vanlige bind, 3 stk. truseinnlegg og 2 stk. nattbind. Det holder fint til en mensperiode -jeg blør litt mindre en det jeg ville regne som normalt. Om du lurer på noe mer må du bare spørre meg. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #15 Del Skrevet 16. april 2002 Koster det 1000 kroner for alle de bindene du har kjøpt? Det kan vel ikke være 1000 kr per bind? Det hørtes litt ille ut. Hvor får du kjøpt slike bind da? Og får du de helt rene hver gang? I utgangspunktet høres det jo litt uhygenisk ut, men før i tiden brukte de jo alltid tøybind. Vasker du de alene i maskinen eller sammen med annet tøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 16. april 2002 #16 Del Skrevet 16. april 2002 Kostet 1000 kr for alle bindene til sammen. De blir helt rene. Jeg vasker dem på 60 grader sammen med håndkler osv. Er ikke noe pes i det hele tatt!! Du får kjøpt dem i Sverige. Jeg har lagt en link ovenfor. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #17 Del Skrevet 17. april 2002 Hadde forsåvidt vært moro og prøvd dette her selvom jeg trives godt med de bindene jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå