Gjest rusketuska Skrevet 12. august 2008 #1 Del Skrevet 12. august 2008 Dette lurer jeg fælt på. Møtte en fyr for 5 mnd siden. Datet masse 1 mnd,så trakk han seg litt unna . Jeg spurte hvorfor, han sa at han ikke var så ferdig m eksen som han ville, og jeg sa greit, vi lar det ligge en stund. Jeg lot han være helt i fred. Etter en mnd tikket det inn nye veldig fine meld om hvor mye han likte, savnet meg osv. Etter nok en mnd trefftes vi igjen, og hadde en del veldig fine dater sammen. :rødme: Så trakk han seg unna igjen. Vi tok en prat, og han sier han har veldig sterke følelser, og at jeg er med han hele tiden. Han sier han sliter med angst og usikkerhet, og at hans tidligere kjæreste sliter med noe av det samme. Han synes synd på henne, og det er vanskelig å la det ligge. Han sier han elsker meg, men trenger mer tid. Jeg har startet en prosses i han, så hvis jeg venter litt, vil han kunne gi meg hele seg sier han. Han er på ingen måte en player som type. Han har også hatt en vanskelig barndom som gjør at han sliter en del idag. Han er og redd for å bli såret, at han ikke skal være bra nok for meg, og at jeg skal bli lei av han. (Jeg er en del yngre enn han) Jeg har ekstremt sterke følelser for han, men vil ikke kaste bort livet på å vente på npe som er forgjeves, Skal jeg vente på han?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Del Skrevet 12. august 2008 Uff da... Dette hørtes ikke lett ut. :/ Jeg synes nok du har grunn til å være skeptisk her. Når han to ganger på rad trekker seg unna, og nevner eksen som grunn/delvis grunn, er det jo noe som ikke stemmer helt. Kanskje du bør ta en prat til med han, hvor du forteller at du har sterke følelser for han osv, og ønsker å vite om han vil satse på dette eller ikke. Det er vondt å gå "på gress" slik du gjør nå, og enda vondere blir det hvis du etterhvert finner ut at han har holdt på med noen andre mens du gikk og savnet han. Ikke bli gående og vente på han, det komme bare til å tære på deg. Det beste for din egen del er å få det avklart og ryddet opp i. Husk: "Action speak louder than words..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rusketuska Skrevet 12. august 2008 #3 Del Skrevet 12. august 2008 Uff da... Dette hørtes ikke lett ut. :/ Jeg synes nok du har grunn til å være skeptisk her. Når han to ganger på rad trekker seg unna, og nevner eksen som grunn/delvis grunn, er det jo noe som ikke stemmer helt. Kanskje du bør ta en prat til med han, hvor du forteller at du har sterke følelser for han osv, og ønsker å vite om han vil satse på dette eller ikke. Det er vondt å gå "på gress" slik du gjør nå, og enda vondere blir det hvis du etterhvert finner ut at han har holdt på med noen andre mens du gikk og savnet han. Ikke bli gående og vente på han, det komme bare til å tære på deg. Det beste for din egen del er å få det avklart og ryddet opp i. Husk: "Action speak louder than words..." tusen takk for svar:) Nå er det ikke fortrinnsvis eksen som er grunnen. Mulig jeg var litt uklar. Han mener at dette er ferdig, og at han vil videre. Men han sier han må gjennom en prossess for å bearbeide sin egen usikkerhet og redsel for å satse før han kan gi meg det jeg vil ha. På dette svarte jeg at det var best å la det ligge, og at jeg ikke vil gå på gress. Han ber så pent han kan om han vææærsåsnill kan gå høre hvordan ståa er om en stund. Han sier han ikke vil ha noen andre, og at jeg er inni hjertet og hodet hans hele tiden... Jeg sier han får ta den tiden han trenger, og at jeg da dater andre så lenge. Han er enig, selv om han syns det er vondt. Sender meg stadig en melding med ønske om en fin kveld etc... ikke rart jeg er forvirra:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå