Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #1 Del Skrevet 12. august 2008 Var i Trondheim for en stund siden. Gikk ute i bygatene sent en lørdag kveld, og ble helt sjokkert over det jeg så. Jeg trodde helgefylla i Oslo var ille, men Trondheim var virkelig verre enn noe jeg har sett på dette området. Hundrevis av jenter kledt mer eller mindre som prostituerte, mange med sminken smurt utover og med klærne delvis revet av. Jenter som urinerte i gatene mens folkene rundt heiet. Harrytasser som brølte og slåss oppover hele gata. Og ikke minst, et antall rånere jeg aldri før har sett på ett sted. Er det normalt at det er så ille, eller kan jeg ha vært der på en spesielt ille dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 12. august 2008 #2 Del Skrevet 12. august 2008 Haha! Ja, har noenlunde lik erfaring... Alltid like morsomt når trøndere skal fortelle meg hvor elendig Oslo-folk oppfører seg på byen. Det er nok ganske likt begge steder, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Del Skrevet 12. august 2008 Nattlig fylleurinering, dokumentert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magica de Spell Skrevet 12. august 2008 #4 Del Skrevet 12. august 2008 Kan ikke huske at det var så ille mens jeg bodde der, og jeg tviler på at det har endret seg så mye siden den tid. Men tipper det har mye å si hvor du var i byen - var du nederst i Nordre så kan nok tilstander som du beskriver være vanlige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 12. august 2008 #5 Del Skrevet 12. august 2008 haha den var god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #6 Del Skrevet 12. august 2008 Det er vel studiestart akkurat nå, med masse ferske studenter i byen. Ikke bare fulle trøndere altså; Trondheims uteliv består i stor grad av studenter fra hele landet. Men jeg har en kamerat fra Trondheimsområdet som har flyttet til Oslo, og noe av det første han kommenterte (før han sa noe om sin nye jobb, samboertilværelse etc) var at folk der nede ikke drakk på samme måte som han var vant til, og at det ikke var helt akseptert å sovne under bordet/i sofaen/på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå