Gjest TS Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Har en søster som jeg ser veldig skjeldent, men som har bursdag neste uke. Hun blir fem år. Hva pleier jenter på fem år og leke med? Vet hun er en jente som liker det meste som er rosa og å være midtpunktet.. Hva passer en jente som henne.. Og ja, jeg vet det er både tragisk og trist og ikke kjenne sin egen søster.. Noen med barn på fem år ca som vet hva som er kult?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 ALT av prinsesse-ting/dukker Snehvit, Askepott, Ariel, Tornerose osv.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg kjøpte en eventyrbok forrige gang noen her ble 5 år. Endret 13. august 2008 av Lamia Lenis
Spoven Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Min femåring og hennes venninner elsker Hello Kitty. Både klærne, vesker, smykker og annet dilldall med Hello Kitty-logo på. Da jenta mi hadde bursdag så var det nesten ikke så nøye hva hun hadde fått, men det var: JAAA! HELLO KITTY!
Hasselnøtt Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg er tilhenger av å gi bøker (dersom foreldrene leser for henne). Anne-cath. Vestly har jo noen fantastiske serier. Knerten og Lillebror for eksempel. Eller noen oppgavehefter med tall og bokstaver, det er spennende i den alderen. Og som nevnt, Hello Kitty.
Gjest Nishiki Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Hello Kitty ser ut til å være en slager her og, selv sønnen min synes det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå