zilje_k Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 (endret) Henveder meg til dere jeg:) Jeg skal ha denne kjolen: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...&style=A602 Har kjøpt meg Swarovski krystaller som jeg skal lage smykker av: http://www.fusionbeads.com/shop/product/4289/ (en stor som jeg skal ha en tynn lenke i hvitt gull og to små som jeg skal ha i ørene. Og da lurer jeg på hvem tiara dere syns er finest?? http://images.marketplaceadvisor.channelad...73676/24460.jpg http://images.marketplaceadvisor.channelad...73676/26980.jpg http://images.marketplaceadvisor.channelad...73676/40120.jpg Og hvis dere har andre forslag er jeg åpen for det!! Sløret skal jeg sy selv. Skal være ganske enkelt! Dobbelt lag. Med slør-kant. Det korteste laget skal gå ned til rompa og det lengste skal gå ned i gulvet. Og på det skal jeg lime på små swarovski krystaller. Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 8. september 2008 av zilje_k
Gjest lillelinn Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 jeg likte den øverste... og litt den nederste:D
Solstrålejenta Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Jeg likte både nr. 1 og nr.. 2, men kanskje nr. 1 -den var veldig prinsessefin
zilje_k Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 Takk for svar så langt:) Er egentlig nr.1 jeg heller imot også. Men fortsatt litt usikker..
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Synes nr 3 jeg... Men så er ikke jeg kjempefan av sånne stoore krystaller heller da, og det er jo tydeligvis du
Sofia1 Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Henveder meg til dere jeg:) Jeg skal ha denne kjolen: Har kjøpt meg Swarovski krystaller som jeg skal lage smykker av: (en stor som jeg skal ha en tynn lenke i hvitt gull og to små som jeg skal ha i ørene. Og da lurer jeg på hvem tiara dere syns er finest?? Og hvis dere har andre forslag er jeg åpen for det!! Sløret skal jeg sy selv. Skal være ganske enkelt! Dobbelt lag. Med slør-kant. Det korteste laget skal gå ned til rompa og det lengste skal gå ned i gulvet. Og på det skal jeg lime på små swarovski krystaller. Nr 1 var definitivt finest og passer best til kjolen. Nyyydelig kjole forresten Hvor kjøper du den fra?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Definitivt den nederste, den var nydelig. De andre to liker jeg ikke. De er for symetriske.. og så minner de meg og leketøystiaraer..
zilje_k Skrevet 12. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2008 Nr 1 var definitivt finest og passer best til kjolen. Nyyydelig kjole forresten Hvor kjøper du den fra? Det er en Maggie Sottero kjole. Jeg kjøpte den brukt:)
Vera Vinge Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Hm, jeg er ikke så fan av tiararer, jeg da, så mitt svar er kanskje ikke så interessant. Men jeg syns likevel den første var den som passet best. Jeg ville egentlig bare si at jeg syns det er så koselig med bruder (eller folk generelt) som lager noe av utstyret selv.
zilje_k Skrevet 12. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. august 2008 Hm, jeg er ikke så fan av tiararer, jeg da, så mitt svar er kanskje ikke så interessant. Men jeg syns likevel den første var den som passet best. Jeg ville egentlig bare si at jeg syns det er så koselig med bruder (eller folk generelt) som lager noe av utstyret selv. Jeg setter pris på alle svar:) Jeg elsker å lage ting:) Lager smykker, syr klær og styrer:) Moro å lage ting selv:)
Mo9qa Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 Jeg synes nr 1 passet best til smykkene du skal lage... Men likte nr 3 best
mia83 Skrevet 13. august 2008 #13 Skrevet 13. august 2008 Jeg synes nr 1 passet best til smykkene du skal lage... Men likte nr 3 best Signerer denne!
Clebra Skrevet 13. august 2008 #14 Skrevet 13. august 2008 Ville bare si: nydelig kjole! En god venninne giftet seg i denne i sommer, og den er bare helt fantastisk! Hun fikk mye skryft - et godt valg:) Tiara skal jeg ikke uttale meg om, liker ikke høy tiara...
zilje_k Skrevet 13. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. august 2008 Ville bare si: nydelig kjole! En god venninne giftet seg i denne i sommer, og den er bare helt fantastisk! Hun fikk mye skryft - et godt valg:) Tiara skal jeg ikke uttale meg om, liker ikke høy tiara... Ja, kjolen er helt fantastisk!!!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #16 Skrevet 15. august 2008 Synes tiara nr 3 var helt nydelig! Men det er jo ikke jeg som skal gå med den, uansett. (Men får lyst til å gifte meg en gang til!!! Med samme mann. Sorry, off topic..)
Gjest iQra82 Skrevet 15. august 2008 #17 Skrevet 15. august 2008 Jeg synes nr 2 var den absolutt peneste
Gjest Grafica Skrevet 15. august 2008 #18 Skrevet 15. august 2008 Jeg syntes nr. 1 var for "stram" til kjolen din, så jeg stemmer for enten 2 eller 3. Begge var veldig fine!
Adila Skrevet 15. august 2008 #19 Skrevet 15. august 2008 Jeg syns både 1 og 2 ble litt for dronning-aktig. Men det handler jo litt om hva slags type du er. Selv kommer jeg til å velge en enklere variant av nr3, for jeg er ikke så opptatt av mye pynt til vanlig. Da innbiller jeg meg at jeg kommer til å se over-stæsja ut med svær tiara
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #20 Skrevet 15. august 2008 Synes nr. 1 passer best med hensyn til smykkene dine, mens nr. 3 passer best til kjolen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå