Gå til innhold

typen min hadde drømmesex med en annen før meg..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_My_*
Skrevet

Jeg lurer på denne settingen:

I en diskusjon med typen,kom jeg i den dumme klemma at jeg for å provosere spurte hva som var den beste sexen han hadde opplevd noen gang..

Først ville han slettes ikke svare på det,for det var ikke relevant for nået,mente han.

Men noe senere kom det fram at han møtte en kvinne flere ganger bare noen måneder før han forelsket seg i meg,og at det var det beste samleiene han hadde hatt.

Han sa imidlertid at han ikke ble forelsket i denne kvinnen og ikke ønsket binde seg og etterhvert ikke ønsket mer kontakt med henne,tro det eller ei.

Så var han singel litt til,og forelsket seg i meg.

Og jeg er altså ikke hans beste ligg,men han elsker meg og vil vere sammen med meg,for jeg er så mye mere enn denne kvinnen var. :goodbye:

Hvor dum kan man bli som spør menn rett fram?

Det var jo ikke det jeg ønsket høre,og nå er jeg usikker,selv om jeg vet han liker meg.

Hvordan ville dere reagert i denne situasjonen?

(det var jeg som presset for å få et svar)

Kan en mann uten videre legge fra seg sitt beste ligg til fordel for noe annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjøsnisse42
Skrevet

Spør du, så får du svar. Kan ikke se problemet i det heller. Over tid så betyr jo noen samleier så utrolig lite. Kjærlighet kan jo bli så uendelig mye større enn noen knull.

Sexen deres kan dere jo utvikle hvis dere er åpne og ønsker det.

Gjest StockDama
Skrevet

Når skal folk lære å ikke stille spørsmål de ikke vil ha svar på?

Du spurte, han svarte, ser ikke problemet her =p

Gjest Gjest_my_*
Skrevet

Takk for svar,det gjorde meg litt lettet!

Dessuten innbiller jeg meg at kjemien mellom oss ikke er så værst,selv fysisk,

selv om jeg tydeligvis ikke kan frembringe det samme showet han må ha hatt med denne kvinnen....

Derimot ville han IKKE høre om hva som var mitt beste samleie,og det var jo for såvidt heller ikke med ham.

Egentlig er det utrolig dumt å diskutere slikt når man er glad i hverandre.

Men jeg må innrømme at det gjorde meg noe usikker.

Kanskje bruker han det litt for å få meg mer frampå? Ikke vet jeg.

Håper jeg ikke har ødelagt noe..

Skrevet

Du sier jo selv at din beste sexopplevelse ikke er med typen din, men du er glad i han og vil være sammen med han... hvorfor er du usikker på han da? Dere er i helt samme båt...

Skrevet

Da får vi tro du har lært til en annen gang:)

Skrevet

Du har nok like "stor" grunn til å bekymre deg for hun dama, som typen din har grunn til å bekymre seg for han som du hadde "drømmesex" med. :)

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Her har vi damer i et nøtteskall. Maser og graver om et spørsmål der de inerst inne vet at de ikke vil like svaret. Og samtidig så setter de jo pris på at mannen i forholdet er ærlig. Legg sammen disse to, og du har oppskrift på trøbbel. Hvorfor kan ikke dere bare legge fra dere ting, uten å gnage det i hjel og mase om samme ting helt til dere får viljen deres? Dere kan være så ufattelig kompliserte og vanskelige noen ganger... :D

Har vært i akkurat samma situasjon som typen til TS selv, og det ble ei jævla husekstue. Diskuterte ikke om beste ligg, men noe tilsvarende.

Som man høster sår man - du spurte, han svarte.

Gjest Gjest_My_*
Skrevet

He,he,det er sant at jeg er dame,og at jeg graver og spør.

Kanskje fordi det ligger mye usikkerhet i meg. Av tidligere erfaringer.

Men vi er da sammen ennå.:-)

Men siden du er mann som svarer her inne; betyr det beste ligget eller lignende mye,når man finner noen man er glad i?

Min venn ble ikke glad i denne kvinnen ,sier han og ønsket ikke binde seg.

Likevel hadde de sex som det ser ut som han holder over alt annet til nå.

Ville det bekymret dere jenter?

Bakgrunnen for det infame spørsmålet var at han hintet om konkrete ting innen sex som jeg ikke kunne relatere til og ikke skjønte hvorfor han tok opp.

Det var noe jeg definitivt var utenfor,når det gjelder sex,og derfor spurte jeg,fordi jeg følte meg sammenlignet med noe jeg ikke kunne relatere til i vårt nåverende forhold.

Er det virkelig slik at en mann kan føle at han har verdens beste sex,uten at det ligger følelser og nærhet i det?

Den jeg hadde "den beste sexen" med,var jeg vilt forelsket i og ville dele fremtiden med.

Men,men...

Skrevet

Ganske artig å se at man tror at bare fordi man er et par skal man ha de beste opplevelsene sammen.

Jeg hadde sett på dette som en utfordring: Finn ut hva dere begge to tenner mest på, overrask han og lek i timesvis, vilt og hemningsløst.

Kanskje dere begge to har et annet svar på spørsmålet etterpå......

Da er det jo ikke mer å diskutere :sengekos:

Gjest Gjest_My_*
Skrevet
Ganske artig å se at man tror at bare fordi man er et par skal man ha de beste opplevelsene sammen.

Hmf,jeg har aldri tenkt det...? Har du lest alt det jeg skrev?

Det jeg undrer meg mest over,er hvor lite følelsemessig engasjert han har vert i denne kvinnen.

Kanskje er det en ulikhet mellom kjønnene,at kvinner må føle for å ha best sex,mens menn kan skille følelser og sex mere?

Det er vel det som gjør meg usikker,at jeg tror han må ha følt mer for denne kvinnen enn han faktisk sier,og fordi det skjedde bare måneder før han møtte meg som han har vert sammen med et år.

Forresten vet jeg at han hadde en lang" tørkeperiode" før han hadde sex med denne damen.

Gjest Elfrida
Skrevet
Kanskje er det en ulikhet mellom kjønnene,at kvinner må føle for å ha best sex,mens menn kan skille følelser og sex mere?
Eller kanskje det bare er en ulikhet mellom dere to? Det er mange som klarer å ha sex uten de store kjærlige følelser, og de fins blant både kvinner og menn.

Dette hadde jeg ikke brukt mere tid og krefter på var jeg deg.

Gjest Gjest_My_*
Skrevet

Takk takk! :jepp:

Da bruker jeg ikke mere tid på det!

Så lenge han er glad i meg,så får jeg ta til takke med det,da.

Kanskje er jeg ikke den mest tekniske når det gjelder sex,men bevares hvor engasjert og kjærlig jeg er!

Skrevet

Du har tydeligvis ikke lært av denne episoden siden du fortsetter å spørre og grave her på forumet. Men som du spør, skal du få svar.

Jeg gjorde det slutt med eksen min og traff en ny dame tre måneder senere. På det tidspunktet var eksen fullstendig ute av hodet mitt. Jeg var bare glad for at den perioden var over. Og med den nye damen hadde det virkelig sagt pang.

Men.

Da jeg første gang hadde sex med den nye damen, tenkte jeg bare på eksen min. Sexen var så dårlig både visuelt og teknisk, samt at det manglet både kommunikasjon og humor, slik at det ble en virkelig nedtur i forhold til det jeg var vant til. Det ble litt bedre de neste gangene, men i ettertid vil jeg si at forholdet døde ut pga. manglende sexlyst fra min side.

Så ja, sexen bør ikke være for dårlig i forhold til det man har opplevd før.

Gjest Elfrida
Skrevet
Så ja, sexen bør ikke være for dårlig i forhold til det man har opplevd før.
Men det er vel ditt ansvar også å få til det.
Gjest Gjest_My_*
Skrevet

Fysjom,nå fikk jeg angst igjen!

Men da lurer jeg på hva som sa pang mellom dere i utgangspunktet?

Var hun pen?

Kjærlig?

God å lage mat?

Samme interesser?

Sex betyr mye,også for meg.Den skal vere god,men ikke nødvendigvis vere ekstremt teknisk.Jeg er enkel sånn.

Gikk du tilbake til exen da? eller fant du en dame som ligna henne i senga?

Eller sitter du med skjegget i postkassa?

Gjest Gjest_My_*
Skrevet

Jeg har dessuten et spørsmål til,til dere menn;

Hvordan ville du reagert vis dama di sa at beste sexen hun har hatt,var med en

hun møtte rett før dere?

Ville dere gjerne visst hva som gjorde den så bra?

Ville dere prøvd å etterligne denne vis dere visste oppskriften?

Ville dere gitt f...,og holdt fram slik dere har gjort med henne fra før?

Ville dere holdt for ørene og sagt NANANANA!?

Skrevet
Fysjom,nå fikk jeg angst igjen!

Men da lurer jeg på hva som sa pang mellom dere i utgangspunktet?

Var hun pen?

Kjærlig?

God å lage mat?

Samme interesser?

Sex betyr mye,også for meg.Den skal vere god,men ikke nødvendigvis vere ekstremt teknisk.Jeg er enkel sånn.

Gikk du tilbake til exen da? eller fant du en dame som ligna henne i senga?

Eller sitter du med skjegget i postkassa?

Ja ja, spør mange forskjellige menn og noe av det de har som fellesnevner på hva som er sexy er SELVSIKKERHET. Det ser det ikke ut som du har.

Herregud jente, ta deg sammen og bare gi han den beste sexen, du har tydeligvis de andre kvalitetene på plass, ellers så hadde han dumpet deg for lenge siden.

Skrevet
Kan en mann uten videre legge fra seg sitt beste ligg til fordel for noe annet?

super sex uten noe mere ønsker en det, tror jeg hvem som helst kan legge fra seg. Og siden han la det fra seg før han møtte noen andre, så vet du jo svaret. Han kan legge fra seg sitt beste ligg, i sin søken etter noe som gir ham mer en kun digg sex. Du gjør det, ifølge ham.

Derimot ville han IKKE høre om hva som var mitt beste samleie,og det var jo for såvidt heller ikke med ham.

siden ditt beste ligg ikke heller var med ham, ville du gått tilbake til denne du tidligere var villt forelsket i og hadde super sex med, dersom han plutselig stod ledig og lysten på deg? Dersom du fikk valgmuligheten, ham du tidligere hadde deiligst sex med, og var villt forelsket i da, eller din nåværende, ville du gått tilbake til eksen? Ville deilig sex betydd mer for deg en hva du har med din venn nå?

Her har vi damer i et nøtteskall. Maser og graver om et spørsmål der de inerst inne vet at de ikke vil like svaret. Og samtidig så setter de jo pris på at mannen i forholdet er ærlig. Legg sammen disse to, og du har oppskrift på trøbbel. Hvorfor kan ikke dere bare legge fra dere ting, uten å gnage det i hjel og mase om samme ting helt til dere får viljen deres? Dere kan være så ufattelig kompliserte og vanskelige noen ganger... :D

åh, tro meg, menn gjør akkurat det samme, bare på andre områder. Maser og graver om spørsmål de egentlig ikke vil vite svaret på, og spørsmål vi kvinner er direkte stygge om vi svarer på, men å mase seg frem til ett svar, det gjør dere.

Ta f.eks spørsmål fra menn om han er den største kvinnen har vært med...

heldigvis har jeg truffet menn som er sikre nok til å ikke spørre, men jeg har jo skjønt at dette er noe som er meget vanlig for menn å spør og grave rundt, og bli uhyre såret over dersom de klarer å grave seg frem til ett svar som ikke er som de ønsket.

Min venn ble ikke glad i denne kvinnen ,sier han og ønsket ikke binde seg.

Likevel hadde de sex som det ser ut som han holder over alt annet til nå.

Ville det bekymret dere jenter?

nei, det ville ikke bekymret meg, men jeg ville gjort endel for å finne ut hva som skulle til for å få ham til å virkelig ha den beste sexen ever. ;)

Klart jeg vil være den beste for kjæresten min, men det er jo sjanser for å bli det selv om man ikke er det fra starten, men må ville litt da.

Jeg hadde spurt og prøvd å finne ut mest mulig om hva han drømmer om å gjøre sammen jeg. :)

Det jeg undrer meg mest over,er hvor lite følelsemessig engasjert han har vert i denne kvinnen.

Noen kan skille mellom sex og følelser, andre kan ikke det, det går ikke på kjønn.

At du ikke kan det, gjør det nok vanskeligere for deg å forstå at andre faktisk er ærlige når de sier de kan, men tro på det, for det ER faktisk slik.

Selv hadde jeg en elsker i 7 mnd, jeg var singel, han var singel, vi hadde ypperlig sex sammen og passet som hånd i handske på den måten, men jeg hadde ikke lyst til å være kjæreste med ham og hadde ingen følelser for ham på den måten i det hele tatt. NÅr jeg skulle flytte 7 mnd senere, som jeg hadde visst og informert om, så ville han bli med, fordi HAN hadde fått litt mer følelser, jeg sa plent nei. Ikke interessant. For meg var han kun god sex, det var aldri andre følelser der. Og jeg ville kuttet ham på flekken om jeg hadde møtt en jeg likte for noe mer, og selv om vi hadde 7 supre måneder med masse god sex, så ville jeg fremdeles ikke hatt ham tilbake, selv ikke nå som singel igjen. Fordi, som din kjære, jeg vil ha noe som er mer!

Sex er viktig ja, men sex er ikke alt, og mye kan forbedres i ett forhold om begge er villige til å prøve å finne den andres lyster og ønsker.

Gjest Gjest_My_*
Skrevet

Takk for utfyllende og beroligende svar,Aline!

Du har nok mye rett i det du sier,og jeg ville heller ikke gått tilbake til den beste elskeren,for han var ikke så interessant og søt.

Til deg mann som sier selvsikkerhet er sexy,så må jeg innrømme at jeg ikke er så sikker på alt,men oppfatter meg selv som sexy likevel..

Tror jeg har et ganske stort ego når det gjelder sex,jeg har aldri vert nødt til å showe veldig i senga for å få skryt... :filer: og jeg har fått mye skryt,og de fleste eksene mine kommer krypende tilbake av en eller annen snodig grunn.

i tillegg har jeg sjarm og glimt i øyet og dessuten veldig myk hud og langt hår osv. trenger nesten ikke bruke sminke og har alle tennne i behold.

intelligens over gjennomsnitt og et forrykende vidd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...