Gå til innhold

Skal vi danse?

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lene Alexandra fyller 27 år idag. Det hun ønsker seg i gave er stemmer fra oss på fredag.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hvem ryker i kveld tro.. Blir spennende å se hvordan folk stemmer.

Skrevet

Det blir nok helt annerledes enn vi tror, tenker,håper og ønsker. :)

Skrevet

:ler: Christer Tornell!!

"I motsetning til Tor så har jeg et luksusproblem, for jeg pleier å tenne på menn jeg da."

:ler:

Skrevet

Hvem tror dere går ut denne uken?

Skrevet

Jeg tror Tore Andrè ryker i kveld, men jeg håper at Mikkel går ut! Han er bare too much!!

Skrevet

Jeg håper Lene ryker, hun er intet mindre en platt. Kjedelig og mimikkløs :kari:

Skrevet

Liker begge guttene som er igjen, de er sjarmerende på hvert sitt vis. Selv om de ikke danser prikkfritt, så er det noe med sjarmen og at de er seg selv.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Lurer på hvor mange ganger ordet "mimikkløs" er brukt i denne tråden :roll:

Skrevet
Lurer på hvor mange ganger ordet "mimikkløs" er brukt i denne tråden :roll:

Å stakkars, føler du deg truffet?

Gjest Gjest_Jaja_*
Skrevet

Jeg lurer på hva folk ser etter når de stemmer jeg? For uansett om de kan å danse eller ikke så ser man jo veldig tydelig at MIKKEL er en bedre danser enn Tore Andre Flo.. Skulle jo tro det satt masse fotballfolk der ute, med fotballbriller og stemmer som en besatt på denne fotballfyren, som ikke engang sparker fotball i skal vi danse fordi han skal danse! Der sa jeg mye fotball.

Jaja, jeg skjønner ikke hvordan de kan stemme på han..! Skuffet over de som gjorde det, greit at han er morsom og slik, men den beste dansereb det er han ikke. Desverre...

Men skulle ikke forundre meg om han vinner hele greia, i de tidligere sesongene har jo de beste danserne stått igjen i finalen, ettersom det jeg husker, men absolutt ikke denne sesongen. lene Alexandra fortjener å være der, men ikke han andre..

En liten utblåsning.. Jeg skjønner det bare ikke! Noen andre som kan skjønne det? Hva folk ser etter?

Skrevet

Folk ser etter underholdning. Vil tro den gjenomsnittlige stemmeren ikke har peiling på dans rent tekisk uansett. Så er det jo slik at man underholdes av forskjellige ting, da.

Skrevet

Jeg for min del synes det er helt tragisk at Siri Kalvig røyk ut, men det er vel som flere her sier at det ikke går på danseferdigheter men på popularitet og trynefaktor.

Forøvrig håper jeg Lene Alexandra vinner. Har fått skikkelig sansen for henne gjennom Skal vi danse-programmene.

Mari :)

Skrevet

Nuvel, jeg skal iallefall ikke holde av fredagskvelden til å se finalen. Ett fett for meg hvem av de der to som vinner. ;)

Skrevet
Nuvel, jeg skal iallefall ikke holde av fredagskvelden til å se finalen. Ett fett for meg hvem av de der to som vinner. ;)

Enig. Nå kan det være det samme :)

Skrevet

Håper at Tore Andre Flo vinner. Et lett valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...