henine Skrevet 20. oktober 2008 #141 Skrevet 20. oktober 2008 De ble jo nødt til å gjøre det sånn siden de mangler en deltaker. De kan ikke bare lage et program mindre. Ja, og jeg hadde faktisk på følelsen at noe lurt kom til å skje. Å det irriterte meg at jeg ikke klarte å finne ut hva. Men nå slipper jeg jo å tenke på det, da de løste det ganske bra.
Satyr Skrevet 20. oktober 2008 #142 Skrevet 20. oktober 2008 Mimmikkløs ja... si meg hva har hun gjort med ansiktet sitt? Operert operert operert? Nesten som Jan THomas jo! Botox i panna og leppeinnsprøytninger. Botoxen i panna får henne til å se merkelig mimikkfattig ut. Dama er komplett pling i bollen mht. utseendefiksering. Satyr
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #143 Skrevet 20. oktober 2008 Synes Satyr virker ganske pling i bollen mht. å se seg i stand til å vurdere en person som utseendefiksert når han sannsynligvis aldri har snakket med vedkommende, Lene Aleksandra.
Satyr Skrevet 21. oktober 2008 #144 Skrevet 21. oktober 2008 Synes Satyr virker ganske pling i bollen mht. å se seg i stand til å vurdere en person som utseendefiksert når han sannsynligvis aldri har snakket med vedkommende, Lene Aleksandra. Så gigantiske melonpupper av silikon, elastyllepper og botox sier ingenting om utseendefiksering av sykelige proporsjoner. Deg om det... Hadde et visst håp om bedring av Lene As psykiske helse da jeg så at hun skulle fjerne melonene, men den mimikkløse skrekkmasken hun bruker som ansikt har gjort meg sikker på at det ikke er håp. Satyr
Tusle Skrevet 21. oktober 2008 #145 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg heier på Lene Alexandra, og så heier jeg på Mikkel. De to liker jeg godt Syns Lene Alexandra er kjempesøt, og hun får unødvendig mye pepper, tror uansett at den jenta der kan svare for seg
Lise_ Skrevet 21. oktober 2008 #146 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg heier på Lene Alexandra, og så heier jeg på Mikkel. De to liker jeg godt Syns Lene Alexandra er kjempesøt, og hun får unødvendig mye pepper, tror uansett at den jenta der kan svare for seg enig!
Satyr Skrevet 21. oktober 2008 #147 Skrevet 21. oktober 2008 Syns Lene Alexandra er kjempesøt, og hun får unødvendig mye pepper, tror uansett at den jenta der kan svare for seg Søt, javel, men man får jo angst av mimikkøsheten hennes. Jeg tror også at hun kan svare for seg, men får uhyggefølelse av å se henne. Satyr
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #148 Skrevet 24. oktober 2008 er det bare jeg som syns at skal vi danse har blitt litt pjatt og kjedelig? jeg syns det er en haug med reklamepauser og programlederene snakker seint og drar dumme vitser-Alt for å dra ut tiden siden det bli mindre færre og færre deltagere? jeg har vært en ivrig fan av skal vi danse men nå står det bare på i bakgrunnen mens jeg rydder opg putler med andre ting. Min vurdering av deltakerne: Lene: virker som en god jente og virker som hun unner deltagere alt godt. Danser godt! Tore Andre: Har levd litt for lenge på sjarmen og på grunn av sin jordnærhet. Nå syns jeg det har gjort han litt for selvsikker og da mister han litt av sjarmen. Ok danser men når nok ikke til topps! Gaute: Tørr, men har overasket på dansegulvet! Tror faktisk ikke han ryker i kveld... Vist stor fremgang. Mikkel: Kjekk kar som har vist fremgang på dansegulvet. faller litt bort i mengden fordi han "mindre" kjent, selv om han er en som burde vært mest kjent for folket. Siri: Fallende favoritt. God danser for all del, men syns hun virker litt kjepp høy. Jeg også hadde hatt tid til å danse om jeg hadde hatt hennes inntekt og kunne leid inn en nanny.. ;o) Tror hun frykter Lene;) har jeg glemt noen nå...?
Meaty Skrevet 24. oktober 2008 #149 Skrevet 24. oktober 2008 Barna til Flo var utrooolig søte! Og så ligner de på pappa'n sin.
Gjest Miley Skrevet 24. oktober 2008 #150 Skrevet 24. oktober 2008 Æsj Ville heller hatt Siri (Lars Aleksander er jo så søt) en Lene Mimikkløs Alexandra.
trulta_ Skrevet 24. oktober 2008 #151 Skrevet 24. oktober 2008 Og jeg som trodde Siri skulle vinne...
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #152 Skrevet 24. oktober 2008 Så gigantiske melonpupper av silikon, elastyllepper og botox sier ingenting om utseendefiksering av sykelige proporsjoner. Deg om det... Hadde et visst håp om bedring av Lene As psykiske helse da jeg så at hun skulle fjerne melonene, men den mimikkløse skrekkmasken hun bruker som ansikt har gjort meg sikker på at det ikke er håp. Satyr Og vi går fra stempling om utseendefiksering til vurdering av psykisk helse ser jeg. Ikke måte på hvor dømmende vi skal tillate oss å være. Du sitter vel ikke i glasshus du (..).
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #153 Skrevet 25. oktober 2008 Er Gaute og dansepartneren kjærster?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #154 Skrevet 25. oktober 2008 nei, Gaute har kjæreste som sitter i salen hver sending.
Ugla Skrevet 25. oktober 2008 #155 Skrevet 25. oktober 2008 Og jeg som trodde Siri skulle vinne... Jeg også...
7v8 Skrevet 26. oktober 2008 #156 Skrevet 26. oktober 2008 Er Gaute og dansepartneren kjærster? Dansepartneren til Gaute, Elena, er gift med Lars Alexander - han som danset med Siri.
Satyr Skrevet 27. oktober 2008 #157 Skrevet 27. oktober 2008 Og vi går fra stempling om utseendefiksering til vurdering av psykisk helse ser jeg. Ikke måte på hvor dømmende vi skal tillate oss å være. Du sitter vel ikke i glasshus du (..). Overforbruk av plastisk kirurgi (f.eks silikonboobs på en ellers normalbrystet kvinne) er assosiert med høyere selvmordsrisiko og risiko for depresjon. Jeg synes det er temmelig opplagt at en slik assosiasjon finnes. Satyr
Lise_ Skrevet 28. oktober 2008 #158 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg håper Mikkel Gaup vinner Har han fikset tannen forressten? Synes det så slik ut Endret 28. oktober 2008 av Lise_
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #159 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg håper Mikkel Gaup vinner.. Også håper jeg han Flo fyren forsvinner snart. han kan jo IKKE danse i det hele tatt. Gaute klatrer jo litt oppover hver uke. Og vi viste jo at han ikke kunne danse(for de som bor i br.dal), så det er jo en stor brangd at han faktisk får til littegrann. Fikk sjokk når jeg leste % i se og hør her, (ja leste det) der trodde nest flest at flo skulle vinne.. WHaT.. Men flest trodde jo siri skulle vinne og hun røk jo på fredag. Min Ønskeresultatliste: 4. FLO 3. Gaute 2. Lene Alexandra 1. Mikkel Gaup Men er det bare meg eller er det ingen som er blitt like flinke som de første årene? Savner en skikkelig Kathrine Moholt jive :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå